Через дії лобістів реконструкцію Шулявського шляхопроводу можуть відкласти на невизначений термін

Аби забезпечити безпеку киян та нормальний рух транспорту, розв’язка на перетині проспекту Перемоги з вулицею В. Гетьмана (Шулявський шляхопровід) потребує якнайшвидшої реконструкції.

Однак роботи досі не розпочато внаслідок складної формальної процедури, а також спротиву авторів альтернативних проектів, які було відхилено через об’єктивні вади на відкритому та публічному конкурсі, передають Патріоти України з посиланням на прес-службу КМДА.

– У березні 2017 року для подальшої розробки містобудівна рада визначила чотири варіанти реконструкції, а в листопаді таких проектів залишилося лише два, і Дирекція замовила експертизу ТЕО варіантів реконструкції транспортної розв’язки: варіанту №1 (штучні споруди) та варіанту № 2 (сталева ортотропна плита), – заявив керівник КП Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва Максим Калінін.

– Критерії відбору були чіткими та об’єктивними. Проект мав бути найбільш швидким у реалізації, для забезпечення безпеки киян. По-друге, проект мав бути найбільш фінансово раціональним для міського бюджету, по-третє він повинен передбачати найкращі шляхи для перенаправлення трафіку під час будівництва, – додав він.

Максим Калінін нагадав, що до кінця листопада того ж року експерти віддали перевагу варіанту №1, який мав найкоротший реальний термін реалізації – протягом 17,5 місяців – та найменшу вартість. Крім того, цей варіант не передбачав закриття руху проспектом Перемоги, і новий шляхопровід у напрямку вул. О. Довженка – вул. В. Гетьмана матиме 6 смуг руху, що на 2 смуги більше в порівнянні з варіантом трьохрівневої розв’язки.

– У той же час, незважаючи на об’єктивно вищу вартість, набагато більший термін реалізації та численну кількість технічних недоліків, автори варіанту №2 почали нав’язувати місту дефективний варіант, використовуючи при цьому засоби піару, постійно гальмуючи старт реконструкції численними публічними петиціями, – пояснив Максим Калінін.

У Дирекції впевнені, у разі, якщо реалізація затвердженого проекту знову відкладуть, то початок робіт із реконструкції транспортної розв’язки буде відтермінований на невизначений строк.

Опублікував: Олег Устименко
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

Провідна неділя 2025 року: Прикмети та традиції, що треба знати про радоницю

неділя, 27 квітень 2025, 0:10

Провідна або поминальна неділя, проводи, провідки, гробки, опроводи, радониця, дарна неділя, радниця, Томина неділя – все це назви однієї і тої ж традиції – згадувати душі померлих в першій після Великодня недільний день. Провідна неділя 2025 року у хр...

Світла середа 2025: Традиції і заборони третього дня після Великодня

середа, 23 квітень 2025, 7:40

Після Великодня почалася Світла седмиця. Кожен день цього тижня має свої традиції. Цьогоріч 23 квітня східні та західні християни разом відзначають Світлу середу. Про традиції третього дня Світлої седмиці переказують Патріоти України. Далі - мовою ориг...