"Другий Чорнобиль": Вчені розповіли, як радіація руйнує Арктику

Наша планета переживає катастрофічні зміни клімату, через що вчені в процесі своїх досліджень і наукових експедицій приходять до зовсім невтішних висновків.

Нещодавно група в складі американських вчених виявила чергові докази стрімкої зміни клімату в Арктиці, які їх шокували, передають Патріоти України з посиланням на "УКРОПНЬЮС".

Дослідники в центрі Північного Льодовитого океану біля Північного полюса виявили, що рівень радію-228 подвоївся за останнє десятиліття. Це говорить про те, що вздовж узбережжя відбуваються масштабні зміни.

Група вчених, яких очолили експерти з WHOI, стверджують, що випадають опади звільняють радій, він виноситься на поверхню і потім попливе у відкритий океан. Такі процеси можуть зробити згубний вплив не тільки на рибу та інших морських мешканців, а й серйозно поміняти арктичну екосистему.

За словами вченого Лорена Киппа, зараз концентрації радію-228 в центральному Льодовитому океані значно збільшилися, планету може потрясти найстрашніша природна катастрофа крутіше, ніж трагедія в Чорнобилі.

Раніше вчені назвали приблизну дату падіння на Землю найнебезпечнішого астероїда, що буде порівнянно з вибухом десятка мільйонів бомб.

Опублікував: Олег Устименко

Хіти тижня. Навіщо Путіну потрібні Україна та українці: Типове обличчя "руского міра" в Севастополі вразило мережу (фотофакт)

вівторок, 17 вересень 2019, 22:00

Нащадки ординців, немов сарана, захоплюючи нові території, знищують все живе... Відповідне фото оприлюднили в соціальній мережі Facebook, передають Патріоти України. "Севастополь - город русских моряков" - йдеться у підписі до фото.

Хіти тижня. Кінець епохи російського газу? - Що Україні пропонує Захід