"Головні принципи гібридної війни, або Як Путін "розводить" Захід", - Ейдман

Ідеологічна війна, яку веде Кремль проти Заходу в даний час, набагато коварніша і ефективніша, ніж за часів Радянського союзу.

Про це на своїй сторінці в Facebook пише російський соціолог Ігор Ейдман, передають Патріоти України.

За його словами, путінський Кремль використовує пропаганду з "роздільними боєголовками", яка націлена на конкретні пріоритетні цільові групи. "Це праві і ліві радикали, а також російськомовні і просто активно незадоволені громадяни. Радикали завжди були і будуть. Завдання путінської пропаганди забезпечити їм масову підтримку і використовувати для руйнування демократичних інститутів. Правих лякають іновірцями, геями і Соросом. Їм розповідають про нашестя мігрантів, розпусну сексуальну освіту, привілеї меншин, підступність лібералів і демократів. Лівим надсилається меседж про лиходійства світової фінансової олігархії і транснаціональних корпорацій. Російськомовних, які живуть за кордоном, розводять на патріотизм за принципом "наших б'ють". Перед правими Кремль позиціонує себе як останній захисник традиційних християнських цінностей; перед лівими - як противник американської гегемонії і світових буржуазних еліт", - пише Ейдман.

У той же час, за його словами, при всьому еклектизм пропаганда путінського режиму має цілісний ідеологічний стрижень - це антилібералізм і антиамериканізм. "На цьому сходяться і ліві, і праві західні радикали, і російськомовні "ватники" за кордоном. Ця пропаганда завжди спрямована на підрив довіри населення до демократичних інститутів і цінностей, на руйнування атлантичної єдності. Головний її меседж для європейців і жителів інших демократичних країн - "у всіх світових бідах винні США, ваша "демократія" всього лише - американська маріонетка; Путін хоче миру, а американці ведуть до війни". Самим американцям посилається інший меседж: "європейці та інші союзники обманюють і оббирають вас ", - зазначає соціолог.

Ейдман також підкреслює небезпеку такого підходу. "Ідеологія гібридної війни вкрай еклектична, однак вона існує. Це ідеологія нового типу, відповідна епосі таргетованої реклами, коли кожному говориться рівно те, що він хоче почути. Тому вона особливо небезпечна", - резюмує експерт.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

З архіву ПУ. Кухня літа: Рецепти швидких, смачних та простих страв з кабачків

п’ятниця, 15 липень 2022, 23:55

Страви з кабачків – це те, без чого важко уявити собі літо! Цей овоч дуже універсальний – з кабачків можна готувати перші, другі страви та закуски. Рецепти з кабачками дуже прості у приготуванні, то ж з ними впорається будь-хто. Окрім своїх корисних вл...

З архіву ПУ. "Потому что нельзя быть красивой такой": На сервісі знайомств заблокували акаунт моделі через "занадто привабливі" фото

понеділок, 7 березень 2022, 23:55

Додаток Tinder знову опинився в центрі скандалу через свою занадто жорстку політику щодо розміщуваних знімків.