Європейський автопром: Чим хороші німецькі автомобілі

Розмова про те, чим хороші німецькі автомобілі, не настільки небезпечна, як дискусія на тему: хто краще – "німець" чи "японець". І тим не менше, абстрактно хвалити "німців" ми не будемо – все пізнається в порівнянні.

Про це йдеться в матеріалі видання Авто 24, передають Патріоти України.

"Чим хороші німецькі автомобілі, на перший погляд, зрозуміло і без дискусій: в очах багатьох вони – сама досконалість. Але люди, які володіли в різний час не тільки “німцями”, а й моделями інших “національностей”, часто мають іншу думку.

Перш за все потрібного домовитися про те, що німецькими ми будемо вважати не тільки споконвіку тамтешні Audi, BMW, Mercedes-Benz Volkswagen і Porsche, але і Opel, який виробляється в Німеччині, і навіть американський Ford, європейський підрозділ якого має зовсім мало спільного з заокеанською материнською компанією (крім загального гаманця звичайно).

Зазвичай німецький автотомобіль коштує дорожче своего однокласника похоженням з іншої частини земної кулі.

Так, багато моделей німецького автопрому можна віднести до еталонних зразків світової промислової продукції. Вони не самотні на цьому технічному Олімпі, але є одна суттєва відміність... “Німці” технічно досконалі, але досконалість ця за теперішніх часів особливого роду – конструктори прагнули до неї без особливого бажання зниження собівартості. І це відбилося на споживчих якостях німецьких автомобілів – мало хто може заперечити, що такої добротної техніки на ринку більше не існує.

В першу чергу це стосується інтер'єру: продумані дрібниці в оформленні та оснащенні салону поєднуються з їх високоякісним виконанням. Оздоблення не скрипить, всі кнопки натискаються благородно і служать довго, звукоізоляція краще конкурентів…

Огріхи складання нетипові для машин німецьких брендів. Якщо в них і підводить щось, то це речі, спричинені гонитвою за часом: недосконалий софт бортових систем, недоопрацьовані конструктивно складні вузли

Приблизно те ж саме можна сказати і про ходову частину типово німецьких машин, яку наші досвідчені тест-пілоти оцінюють як добре збалансовану. Тобто вона зазвичай непогано поводиться і на швидкісних трасах, і на нерівностях. Нехай підвіска “німців” не завжди налаштована на максимальний комфорт, але навіть в “піджатому” варіанті для хороших доріг і швидкої їзди вона дуже рідко гримить на нерівностях, залишаючись, як кажуть знавці, “щільно збитою”.

В останні років сім-десять багато які з німецьких автомобілів випереджають марки інших національностей за рівнем присутніх на борту технологій. Наприклад, найбільш досконалі – і при тому масові – мотори з безпосереднім уприскуванням, наддувом і ще півдюжиною інновацій сьогодні німецькі. І преселективні коробки-роботи передач теж ніхто не застосовує так масово, як виробники з Німеччини. Найбагатші набори електронних систем безпеки можна зустріти на борту саме німецьких машин.

Правда, не можна сказати, що вся ця технологічна пишність додала “німцям” надійності, довговічності і ремонтопридатності, скоріше навпаки. Але ми ж говоримо тут про те, чим хороші німецькі автомобілі, а не чим вони погані…

Із запчастинами до “німців” простіше, ніж до східних конкурентів. Хоча б тому, що часто крім “оригіналу” існує відразу кілька альтернативних пропозицій від шанованих європейських виробників автокомпонентів. Вони доступні і за ціною, і фізично, оскільки Німеччина, як і європейські склади виробників, від України відносно недалеко.

Майстри кузовного ремонту кажуть, що німецькі автомобілі в середньому мають більш довговічні кузова, оскільки їхній метал краще захищений від корозії.

Перший у світі автомобіль був німецьким: патент Карла Бенца від 29 січня 1886 р. Вам потрібні інші аргументи?

Ще одна чисто німецька автопромівська чеснота – добре ім'я. Своїми високими якостями німецькі автомобілі відомі давно, вони мали високу репутацію і 60, і 70, і 90 років тому. І на відміну від деяких конкурентів, які заявили про себе на ринку тільки в 1970-і, а то і в 1990-і роки, все німецькі марки вважаються престижними. Більш того, відразу чотири німецьких марки визнані преміальними – Audi, BMW, Mercedes-Benz та Porsche.

Більшість німецьких автомобілів для європейського ринку складається саме у Європі.

На тлі вищесказаного не дивно, що машини німецьких марок менше інших втрачають у ціні при перепродажі. Природно, при покупці “німця” заплатити доведеться теж більше, ніж за багато інших авто.

Залишилося додати, що зібрана нами інформація в тому чи іншому пункті може не торкатися якоїсь певної моделі – дуже вже різноманітні модельні ряди нинішніх автовиробників. І це ще один момент з тих, чим хороші німецькі автомобілі: нам, споживачам, завжди є з чого вибрати."

Опублікував: Олег Устименко
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

Хіти тижня. "Здати в оренду США свої порти": Експерт American Foreign Policy Council розповів, як Україна може "гібридно" вдарити по Росії

п’ятниця, 14 грудень 2018, 0:10

Для захисту від Росії на Чорному та Азовському морях Україна могла б здати в оренду США свої порти в обмін на необхідне озброєння. "Ми повинні зробити те ж саме з Україною на повноцінній основі", - каже старший науковий співробітник Американської ради ...

Хіти тижня. Антизомбі: ''Без рашкиного вещания мозги у некоторых на место встали'', - Воронянська

четвер, 13 грудень 2018, 23:55

Основна маса тих, хто воювали, ні в якому разі не допустить, щоб Зона розповзалася далі, поглинаючи їх рідні місця ... Про це у своєму блозі пише Олена Воронянська, передають Патріоти України. Далі - мовою оригіналу:. "День рождения прошел давно, а отс...