Вчені виявили в космосі кільце газоподібного спирту

Чілійські вчені ​виявили кільце отруйного спирту в протопланетному диску, що оточує зірку TW Гідра.

Група вчених, вивчаючи космічний простір за допомогою комплексу радіотелескопів в Чилі, виявили кільце отруйного спирту в протопланетному диску, що оточує зірку TW Гідра, передають Патріоти України з посиланням на UkrMedia.

Подробиці свого відкриття астрофізики виклали в статті, опублікованій в виданні Astrophysical Journal Letters.

TW Гідра є молодою зіркою віком близько 5-10 млн років. Як вдалося з'ясувати дослідникам, від неї на відстані, що перевищує в 30 раз дистанцію від Сонця до Землі, розташоване скупчення метанолу, одноатомного спирту з отруйними властивостями.

Зазначена речовина знаходиться в газоподібному стані і могла вивільнитися в результаті танення крижаних тіл, які поступово наблизилися до зірки. Інтерес до метанолу вчені пояснюють тим, що він може служити знаряддям для синтезу багатьох органічних молекул. Подібні процеси, як вважають дослідники, стали причиною виникнення життя на Землі.
Опублікував: Олег Устименко

З архіву ПУ. "Потому что нельзя быть красивой такой": На сервісі знайомств заблокували акаунт моделі через "занадто привабливі" фото

понеділок, 7 березень 2022, 23:55

Додаток Tinder знову опинився в центрі скандалу через свою занадто жорстку політику щодо розміщуваних знімків.

З архіву ПУ. Як "зливали" Донецьк: "Центральна влада, яка довірила в 2014-му Донбас Ахметову і Таруті, не знала пару секретів", - журналістка