"Може вилитися в соціальний бунт": Чи запрацює в Україні величезний податок на старі авто

Як повідомлялося раніше, українські автомобілісти можуть отримати ще один податок. Їм пропонують обкласти всі автомобілі старше 5 років.

Якщо вдатися в подробиці запропонованого нововведення, то світло проливається на ряд складнощів, передають Патріоти України.

Отже, про що мова. Подібно акцизу податок пропонують розраховувати за спеціальною формулою. Базову ставку слід помножити на коефіцієнти обсягу двигуна (в літрах), віку та екологічного класу.
Для коефіцієнта віку передбачена своя формула: вік авто мінус п'ять років. Тобто, для шестирічної машини він буде дорівнює 1, для семирічної - 2, для восьмирічної - 3 і тд.
Нарешті екологічний коефіцієнт хочуть визначати на основі еко-стандартів, яким відповідає авто: Євро-2 і нижче - коефіцієнт 4; Євро 3 - 3; Євро-4 - 2; Євро-5 - 1,5; Євро-6 - 1.
Базова ставка для бензинових двигунів складе 200 гривень, а для дизельних - 300. Виходить, що річний податок на шестирічний Renault Megane 1,5 dCi складе 675 гривень.
Так в чому ж складність? У тому, що, наприклад, 1,5-літровий ВАЗ-2107 1990 роки обійдеться вже в 27600 гривень на рік! За такі гроші можна і купити сімку ВАЗ. А ось за 40-30-річну ГАЗ-24 Волга доведеться заплатити близько 80 тис. грн! І це при тому, що такими авто володіють люди з низьким або, в кращому випадку, середнім достатком, для яких такі суми є непідйомними (навіть в рік).
Так що цілком логічно, що суперечлива поправка не буде прийнята. Але якщо влада ухвалить рішення таким чином "позбутися від мотлоху", то їм доведеться дати людям альтернативу (причому з компенсацією). І єдиним виходом тут може стати легалізація автомобілів на єврономерах. Але тут все туманно, так що час покаже.
"Ця ідея сама по собі утопічною з кількох причин. По-перше, спочатку розраховувати податок виходячи з обсягу двигуна - неправильно. Є дорогі авто з невеликим об'ємом двигуна, але також багато дешевих машин з великим літражем. Що ж стосується самого оподаткування старих авто за такими розрахунками, то тут ми маємо справу з дискримінацією. Багато людей їздять на олд-карах не від кращого життя і такі платежі вони просто не подужають. До того ж, є і ті, хто купують старі автомобілі як віддушину - вони часто дають те, що не дають нові машини. А як тоді в такій ситуації бути колекціонерам, у яких часто в гаражах не одна раритетна модель, та ще й з "великим" двигуном? Для них це теж стане великим шоком і проблемою. Загалом, все це може вилитися в соціальний бунт, і тоді на вулиці вийдуть вже не тільки володарі євроблях, а й дідусі на Волгах. Так що на такий крок влада перед виборами не піде", - так прокоментував ситуацію відомий юрист і адвокат Вадим Володарський.
PS: Відповідну поправку внесли в законопроект №8487. Нагадаємо, це один з так званих законів Южаніної про доступне розмитнення. На даний момент його готують до другого читання і вже надійшло близько 90 різних поправок. Звичайно, далеко не всі вони будуть підтримані Верховною Радою.
Джерело: АвтоЦентр
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

"Россия - это ИГИЛ с атомной бомбой", - Климовський

понеділок, 15 жовтень 2018, 11:17

Пєсков, як особа офіційна, 12 жовтня в Москві де-факто оголосив православним "халіфом" Путіна, коли заявив про його право захищати православних і російськомовних по всьому світу... Про це у своєму блозі пише історик і археолог Сергій Климовський, перед...

"Маємо прогнати московську потвору!": Марш націоналістів у Києв зібрав 20 тис. осіб (фото)

понеділок, 15 жовтень 2018, 11:05

14 жовтня близько 20 тис. людей пройшлися вулицями Києва з нагоди 76-ї річниці з дня заснування Української повстанської армії. Журналісти розповіли, як проходив масштабний захід націоналістичних організацій, передають Патріоти України. "О 15:30 від па...