На Росії піддали сумніву справжність оприлюднених фотографій українського в'язня Кремля

Опубліковані три фотографії українського політв'язня Олега Сенцова, що з'явилися 9 серпня 2018 року, можуть виявитися підробкою.

Про це повідомляє на своїй сторінці в Facebook російський письменник Олександр Чернов, передають Патріоти України.
За словами Чернова, фото могли бути зроблені не 9 серпня 2018 року, а раніше. При цьому дата могла бути накладена в фоторедакторі.

«Просто один снимок кадрирован и повторен как отдельный. Дата на фотографиях не имеет отношения к моменту съемки. Она вставлена в фотошопе. При увеличении на 300 % вокруг даты возникает четырехугольник с рябой поверхностью внутри него. Его нижняя часть заглажена, но верхняя и левая боковая грань прочерчены четко, как по линейке скальпелем. Так бывает только при вставке копии, выделенной с помощью рамки. При десятикратном увеличении становится очевидным, что не совпадает размер пикселей фона и вставки (на вставке они и создают рябь)», — пише він.

Деякі користувачі соціальної мережі в коментарях відзначають, що фотографії можуть і не бути підробкою, оскільки подібні ефекти можуть виникнути через особливості формату. Однак, більшість погоджуються з тим, що фото підроблені.

Опублікував: Олег Устименко
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

Хіти тижня. Вибори 2019: Мозок Зе, або Усі радники кандидата Зеленського (список)

четвер, 18 квітень 2019, 15:30

В штабі Володимира Зеленського два десятки радників, які мають право представляти позицію кандидата. Представники. Дмитро Разумков. Фактично політичний керівник виборчого штабу Володимира Зеленського. В «Зе! Команді» його представляють як «експерта із ...

Хіти тижня. Телеканал "1+1" судитиметься з Порошенком

четвер, 18 квітень 2019, 15:00

Гендиректор групи "1+1 media" Олександр Ткаченко заявив, що телеканал подасть в суд на Петра Порошенка "за минулі звинувачення на адресу каналу" та після того, як він "ганебно увірвався в ефір приватної кампанії, користуючись статусом глави держави".​