«Ми самі працюємо», - запевнив кандидат. Він уточнив, що гасла виборчих кампаній і дизайни білбордів затверджує політрада.
На питання, чиє авторство мають гасла «Наступний», «Наступ» на білбордах Садового, Садовий відповів: «А я що, на вашу думку, не є креативною людиною?»
«Я вам скажу, хто фіналізував це рішення: і Оксана Сироїд, і Єгор Соболєв, і Олег Березюк, і Остап Процик, і Олег Лаврик, ще кілька моїх друзів з львівського середовища. Ми спільно креативили, спільно виходили на це слово, хоча було багато слів, багато варіантів», - розказав посадовець.
Він додав, що у його передвиборчій кампанії усе дуже просто і навіть примітивно. «Це – як картини Марії Примаченко, примітивні, але геніальні», - резюмував Садовий.
Додаток Tinder знову опинився в центрі скандалу через свою занадто жорстку політику щодо розміщуваних знімків.
Сподівання на те, що, захищаючи свої активи, олігархи захистять і місто, не виправдали себе... Помилка центральної влади, яка в 2014-му довірила регіон Ахметову і Таруті, полягала в тому, що сподівалися - захищатимуть свої активи і разом з ними Донецьк...