Науковці назвали неочікуваний фактор, який стимулює ріст волосся

Американські вчені з Гарвардського університету виявили нерви і м'язи, які беруть участь в появі гусячої шкіри, стимулюють стовбурові клітини шкіри до створення волосяних фолікулів, а також ріст волосся.

Про це відкриття дослідники повідомили на зустрічі Американського товариства клітинної біології та Європейської організації мікробіології, передають Патріоти України.

"Гусяча шкіра", тобто невеликі пухирці біля основи волосяного покриву на шкірі ссавців, з'являється мимоволі, коли, наприклад, тварині холодно або воно переживає сильне емоційне збудження.

За це відповідають невеликі спеціальні м'язи, з'єднані з кожною волосяною цибулиною. Ними керують нерви, які є частиною симпатичної нервової системи, яка відповідає за несвідомі дії (зміна розміру зіниці при зміні освітлення, пульс).

Вчені з'ясували, що ці нерви розташовані в безпосередній близькості від стовбурових клітин, які можуть перетворюватися на нові волосяні цибулини. Зазвичай нерви огорнені в захисну мієлінову оболонку, але у випадку волосяних цибулин нерви розташовані до стовбурових клітин в оголеному вигляді, як дроти без ізоляції. Більш того, виявилося, що нерви виділяють гормон норадреналін, який потрібен для росту волосся.

Висновок вчених: "гусяча шкіра" активізує ріст волосся та пришвидшує його.

Експерт розповів, як українцям заощадити на платіжках

вівторок, 25 лютий 2020, 7:24

Бажання багатьох українців підвищити якість житла, поліпшити комфорт і заощадити на комунальних послугах може незабаром стати реальністю.​. В країні запрацював на повну силу Фонд енергоефективності. Які послуги й кому Фонд може запропонувати, а також щ...

Скрепна медицина: На Росії фельдшери волокли пацієнта по асфальту (відео)

вівторок, 25 лютий 2020, 7:10

«Ноші для хворих. А він весь брудний», пояснили свої дії медики. Перехожа поцікавилася у фельдшерів, чому людину тягнуть по землі, а не несуть на ношах. А їй відповіли: «Ноші для хворих. А він весь брудний».