"Міст замінив пороми. В кінці 2014-го рішенням "Укрзалізниці" було припинено залізничне сполучення, а наприкінці 2015 року відбулася громадянська блокада. Вона припинила будь-які перевезення з материкової частини країни. Після цього РФ була змушена значно розширити поромне сполучення. Якщо раніше через Керченську протоку ходило два автомобільних і три залізничних поромів, то протягом 2016-го їх стало двадцять. Вони повністю забезпечували потреби Криму в товарах і пасажирх. Тепер, коли вони не потрібні, їх поставили на прикол в Керчі і вирішують, що робити з ними далі. Тобто революції ніякої не сталося: те, що возили пороми, зараз возять автомобілі по мосту. А що буде, коли добудують і введуть в експлуатацію залізничний міст, подивимося. За планами, будівництво закінчиться в кінці 2019-го. Судячи з усього, це не дуже потрібно - зараз в Криму немає дефіциту товарів широкого споживання, будівельних або промислових матеріалів. Думаю, залізниця буде мати більше значення для військової логістики", - говорить він.
Щоб пояснити все по суті, Клименко навів такий приклад. "Щоб перевезти полк або бригаду, треба кілька сотень залізничних вагонів. Пором може взяти 6-8 вагонів. Тобто, щоб перевезти полк, порому треба сходити туди і назад кілька десятків разів. А по залізничному мосту вони пройдуть кількома ешелонами. Тому залізниця значно поліпшить військову логістику, але на економіку Криму не надто вплине. Революції там не буде, тому весь процес прийшов до певного стабільного стану", - упевнений експерт.
14 вересня за новим церковним календарем (27 вересня за старим) - Воздвиження Хреста Господнього, нагадують Патріоти України. Свято пов'язане з ім'ям рівноапостольної Олени, матір'ю імператора Костянтина, яка, згідно з церковним переказом, відшукала Хр...
Різдво Пресвятої Богородиці віруючі за новим стилем відзначають 8 вересня. І цей день вважається дуже сильним енергетично, а молитви мають особливу потужність. За однією з традицій жінки, у яких немає дітей, накривають святковий стіл і запрошують бідни...