"Не хахлы винаватые, а скрепаносцы рукожопые": Стала відома попередня причина аварії Ан-148 під Москвою

За словами експерта, капітан міг відмовитися від обробки повітряного судна протильодоутворювальною рідиною через економію коштів для своєї авіакомпанії або ці роботи провели неналежним образом.

Літака Ан-148, що розбився сьогодні в Підмосков'ї, перед вильотом не обробили протильодоутворювальною рідиною, повідомив телеканал РЕН ТВ, передають Патріоти України.

За його інформацією, від цього відмовився капітан повітряного судна. Є також інформація про те, що в літака були проблеми з механізацією крила, повідомив телеканал.

Один із високопоставлених представників авіагалузі розповів виданню MK.ru, що відсутність протильодоутворювальної обробки була причиною аварії літака ATR 72 під Тюменню 2 квітня 2012 року. "Аналогічна ситуація була під час тюменської катастрофи 2012 року. Коли літак ATR 72-201 авіакомпанії UTair здійснював рейс UTA120 за маршрутом Тюмень – Сургут, але за 42 секунди після зльоту впав на землю за 16 кілометрів на захід від Тюмені. Із 43 осіб (39 пасажирів і чотири члени екіпажу), які перебували на його борту, загинула 31, 12 вижило і було госпіталізовано", – зазначив він.

За словами експерта, капітан міг відмовитися від обробки повітряного судна протильодоутворювальною рідиною через економію коштів для своєї авіакомпанії.

У Слідкомі РФ повідомляли, що в межах розслідування кримінальної справи за фактом аварії перевірять усі можливі версії авіакатастрофи, зокрема погодні умови, людський чинник, технічний стан літака тощо.

Пасажирський літак Ан-148 "Саратовских авиалиний", що виконував рейс із Москви в Орськ, зник з екранів радарів за кілька хвилин після зльоту з аеропорту Домодєдово 11 лютого. Уламки літака виявили в Раменському районі Московської області. На борту перебувала 71 людина, зокрема шестеро членів екіпажу. Усі вони загинули.

Слідчий комітет Росії порушив кримінальну справу за ознаками злочину, передбаченого ч. 3 ст. 263 Кримінального кодексу Росії (порушення правил безпеки руху й експлуатації повітряного транспорту, що призвело з необережності до смерті двох або більше осіб).

Опублікував: Олег Устименко
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

Провідна неділя 2025 року: Прикмети та традиції, що треба знати про радоницю

неділя, 27 квітень 2025, 0:10

Провідна або поминальна неділя, проводи, провідки, гробки, опроводи, радониця, дарна неділя, радниця, Томина неділя – все це назви однієї і тої ж традиції – згадувати душі померлих в першій після Великодня недільний день. Провідна неділя 2025 року у хр...

Світла середа 2025: Традиції і заборони третього дня після Великодня

середа, 23 квітень 2025, 7:40

Після Великодня почалася Світла седмиця. Кожен день цього тижня має свої традиції. Цьогоріч 23 квітня східні та західні християни разом відзначають Світлу середу. Про традиції третього дня Світлої седмиці переказують Патріоти України. Далі - мовою ориг...