Німецькі журналісти розкрили деталі виготовлення фейкових новин у Росії

Німецький таблоїд Bild з'ясував, як Кремль робить фейкові новини для російської публіки і німецьких веб-сайтів про теорії змови.

У статті йдеться, що 14 червня 2016 року нікому не відома експертна група під назвою Ost-Objektiv представила доповідь в конференц-залі одного з берлінських готелів. Йшлося про те, що російського опозиціонера Бориса Нємцова в Москві нібито вбили не російські, а українські спецслужби - причому метою змови було «налаштувати людей проти Кремля», передають Патріоти України.

Здавалося б, це справжнісінька сенсація, але вся історія виявилася вигадкою і найяскравішим прикладом роботи пропагандистської машини російського президента Володимира Путіна. Балаган у берлінському готелі був профінансований і організований Кремлем, йдеться в статті. Головним свідком у вигаданій історії став колишній агент Федеральної служби розвідки Німеччини Вільгельм Дітля і його придумана група Objektive Ost, пише видання.

Розслідування Bild виявило, що «ідея подібної доповіді прийшла з Москви, а в життя її втілили російське посольство у Відні і австрійський політик-правопопуліст».

Кореспондент пояснює: німецькі, австрійські та чеські спецслужби вважають, що «за пропагандистські акції в німецькомовних країнах і Чехії у Кремля відповідає радник російського посольства Володимир К.Ю, який проживає у Відні». Після отримання завдання Володимир К. звернувся до правопопуліста і бізнесмена Роберта Штельцеля, дружньому до Росії, який очолює віденське відділення «Європейського центру геополітичного аналізу». За даними польських спецслужб, цей центр фінансується Кремлем. Штельцель найняв Дітля. У підсумку дует Штельцель і Дітль, за інформацією спецслужб кількох країн, зробили фейкову доповідь фейкової групи Ost-Objektiv зі складеного в Москві документа.

У Німеччині публікація доповіді не викликала великого резонансу, однак у Росії ця історія наробила багато галасу - заради цього все і було зроблено, підсумовує Bild.

Опублікував: Олег Устименко
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

З архіву ПУ. "Потому что нельзя быть красивой такой": На сервісі знайомств заблокували акаунт моделі через "занадто привабливі" фото

понеділок, 7 березень 2022, 23:55

Додаток Tinder знову опинився в центрі скандалу через свою занадто жорстку політику щодо розміщуваних знімків.

З архіву ПУ. Як "зливали" Донецьк: "Центральна влада, яка довірила в 2014-му Донбас Ахметову і Таруті, не знала пару секретів", - журналістка

п’ятниця, 25 лютий 2022, 23:30

Сподівання на те, що, захищаючи свої активи, олігархи захистять і місто, не виправдали себе... Помилка центральної влади, яка в 2014-му довірила регіон Ахметову і Таруті, полягала в тому, що сподівалися - захищатимуть свої активи і разом з ними Донецьк...