У жовтні-грудні 2017 року парламентські політичні партії витратили на рекламу у ЗМІ 56 млн грн, із яких рекодну суму - 40 млн - на телебаченні. Про це повідомляє Комітет виборців України, передають Патріоти України.
"Напередодні новорічних свят партії масово розмістили рекламу на центральних телеканалах за державні кошти. У 2016 році на це пішло 35 млн, у 2017 році – 40 млн. Таким чином політичні партії привітали українців зі святами за їх же гроші", – зазначив голова КВУ Олексій Кошель.
Найбільше грошей на рекламу спрямували "Батьківщина" та "Народний Фронт". "Фронтовики" заплатили 18 млн грн ТОВ "Медіапартнество", "Глобал медіа груп", "Старлайт Бренд Контент", діяльність яких пов'язують із такими телеканалами, як ICTV, СТБ, "Новий канал".
"Батьківщина" витратила на рекламу по ТБ 10 млн грн. Із них понад два млн заплатили за виступи на телеканалі "Інтер", 96 тис. – за виступ на телеканалі ICTV. Також понад чотири млн перерахували за виступи ТОВ "Старлайт Бренд Контент", три мільйони – ТОВ "Глобал медіа груп".
Значний відсоток коштів на рекламу спрямували "Опозиційний блок" та Радикальна партія. "Опоблоківці" перерахували понад п'ять млн грн за рекламу на "Інтері". "Радикали" понад 950 тис. грн направили інформагентству "112-Україна", ще 800 тис. – ТОВ "Телеканал "Прямий".
БПП "Солідарність" витратила на рекламу по ТБ 8% від всіх коштів, "Самопоміч" - 1%.
Загалом за останні три місяці 2017-го партії витратили 199 млн грн, із них 197 млн – державні.
Провідна або поминальна неділя, проводи, провідки, гробки, опроводи, радониця, дарна неділя, радниця, Томина неділя – все це назви однієї і тої ж традиції – згадувати душі померлих в першій після Великодня недільний день. Провідна неділя 2025 року у хр...
Після Великодня почалася Світла седмиця. Кожен день цього тижня має свої традиції. Цьогоріч 23 квітня східні та західні християни разом відзначають Світлу середу. Про традиції третього дня Світлої седмиці переказують Патріоти України. Далі - мовою ориг...