Простий, надійний і недорогий в експлуатації Volkswagen Polo третього покоління, не дивлячись на досить пристойний вік, він випускався з 1994 по 2001 рік, досі здатний виконувати функцію утилітарного міського авто, передають Патріоти України.
Зараз за авто української реєстрації продавці просять від 2 500 до 5 000 доларів. Аналогічні машини з європейськими номерами коштують від 600 до 2 500 доларів. При цьому основна маса екземплярів в непоганому технічному стані знаходиться в діапазоні 1 000 – 1 300 доларів.
Арки задніх коліс, днище і пороги – найслабші, в плані корозійної стійкості, місця кузова. Але якщо за автомобілем належним чином стежили і проводили додаткову антикорозійну обробку, він збережеться в хорошому стані. По опору іржі він цілком порівнянний зі своїм старшим братом Volkswagen Golf.
Переважна більшість "Половичків" третього покоління бензинові. Найбільш поширені двигуни – восьмиклапанники об'ємом 1,4 і 1,6 л. Їх можна вважати найбільш вдалими. Крім стандартної заміни робочих рідин, фільтрів, ременів і свічок, іншого обслуговування вони не потребують. Нормальний ресурс до заміни поршневих кілець (так званого середнього ремонту) – 300-400 тис. км. Бюджет операції 400-500 доларів.
Рідше зустрічаються літрові чотирициліндрові (!) атмосферні мотори потужністю 50 к. с. Вони теж непогано себе зарекомендували, проте відрізняються від своїх більш потужних побратимів меншим ресурсом при фактично такій ж вартості середнього ремонту. Крім того на них не рекомендують ставити ГБО.
Атмосферні дизельні мотори об'ємом 1,9 л. вважаються дуже надійними і володіють ресурсом, що перевищує 500-600 тис. км пробігу. А ось з надувними дизелями проблем набагато більше. Детальніше про них можна почитати в оглядах Volkswagen Golf и Volkswagen Passat.
Механічні коробки передач у Volkswagen Polo дуже надійні. Єдиний мінус – часто (раз в 40-50 тис км) виходить з ладу трос зчеплення. А ось з автоматами бувають проблеми більш вагомі. Найбільш поширені, пов'язані з течею масла і несвоєчасним її усуненням. Коробка, яка втратила частину робочої рідини, досить швидко приходить в непридатність. Ремонт дорогий – бюджет запросто перевалить за 800-1000 доларів. Набагато простіше придбати аналогічний вузол на розбиранні.
Передня підвіска проста і надійна. Частота втручань в неї безпосередньо залежить від якості запчастин. Наприклад, якщо не пошкодувати грошей і поставити всі сайлетблоки, кульові опори, наконечники рульових тяг і самі тяги від хорошого виробника, вони проїдуть 80-100 тис. км. і обійдуться в 150-200 доларів. Якщо ж економити на запчастинах, то і ресурс їх зменшиться пропорційно витратам.
Задня підвіска дуже проста – балка, два сайлетблока і пружини з амортизаторами. До речі, підвищеного навантаження Polo не любить. Поширюється це на варіанти з кузовом універсал. Але заміна просілих задніх пружин і витеклих амортизаторів коштуватиме 100-200 доларів, в залежності від якості запчастин.
Окремо механіки відзначають досить частий вихід з ладу передніх маточинних підшипників, особливо в автомобілів, які довго стояли. Але їх заміна коштує не дорого – 30-40 доларів за кожен.
Якихось системних проблем з електрообладнанням Volkswagen Polo відзначено не було. Іноді виходять з ладу моторчик вентилятора охолодження двигуна, клаксон і приводи центрального замку. Але в цілому, в силу простоти конструкції і невеликої кількості компонентів, електрообладнання у Polo досить надійне.
Недорогий і досить надійний Polo часто купують в якості першого автомобіля, а потім їздять на ньому довго, не бажаючи продавати. Природно, це стосується екземплярів з українською реєстрацією.
З приводу європейської реєстрації не все так райдужно. "На бляхах" цих автомобілів досить багато, і у випадку недоцільності їх легалізації (у проекті закону навмисно відсікаються автомобілі такого віку) подіти їх нікуди. На розбиранні за них дадуть дуже невелику суму. Але якщо орієнтуватися хоча б на рік експлуатації, така покупка може виявитися вигідною.
Провідна або поминальна неділя, проводи, провідки, гробки, опроводи, радониця, дарна неділя, радниця, Томина неділя – все це назви однієї і тої ж традиції – згадувати душі померлих в першій після Великодня недільний день. Провідна неділя 2025 року у хр...
Після Великодня почалася Світла седмиця. Кожен день цього тижня має свої традиції. Цьогоріч 23 квітня східні та західні християни разом відзначають Світлу середу. Про традиції третього дня Світлої седмиці переказують Патріоти України. Далі - мовою ориг...