Простий, надійний і недорогий в експлуатації Volkswagen Polo третього покоління, не дивлячись на досить пристойний вік, він випускався з 1994 по 2001 рік, досі здатний виконувати функцію утилітарного міського авто, передають Патріоти України.
Зараз за авто української реєстрації продавці просять від 2 500 до 5 000 доларів. Аналогічні машини з європейськими номерами коштують від 600 до 2 500 доларів. При цьому основна маса екземплярів в непоганому технічному стані знаходиться в діапазоні 1 000 – 1 300 доларів.
Арки задніх коліс, днище і пороги – найслабші, в плані корозійної стійкості, місця кузова. Але якщо за автомобілем належним чином стежили і проводили додаткову антикорозійну обробку, він збережеться в хорошому стані. По опору іржі він цілком порівнянний зі своїм старшим братом Volkswagen Golf.
Переважна більшість "Половичків" третього покоління бензинові. Найбільш поширені двигуни – восьмиклапанники об'ємом 1,4 і 1,6 л. Їх можна вважати найбільш вдалими. Крім стандартної заміни робочих рідин, фільтрів, ременів і свічок, іншого обслуговування вони не потребують. Нормальний ресурс до заміни поршневих кілець (так званого середнього ремонту) – 300-400 тис. км. Бюджет операції 400-500 доларів.
Рідше зустрічаються літрові чотирициліндрові (!) атмосферні мотори потужністю 50 к. с. Вони теж непогано себе зарекомендували, проте відрізняються від своїх більш потужних побратимів меншим ресурсом при фактично такій ж вартості середнього ремонту. Крім того на них не рекомендують ставити ГБО.
Атмосферні дизельні мотори об'ємом 1,9 л. вважаються дуже надійними і володіють ресурсом, що перевищує 500-600 тис. км пробігу. А ось з надувними дизелями проблем набагато більше. Детальніше про них можна почитати в оглядах Volkswagen Golf и Volkswagen Passat.
Механічні коробки передач у Volkswagen Polo дуже надійні. Єдиний мінус – часто (раз в 40-50 тис км) виходить з ладу трос зчеплення. А ось з автоматами бувають проблеми більш вагомі. Найбільш поширені, пов'язані з течею масла і несвоєчасним її усуненням. Коробка, яка втратила частину робочої рідини, досить швидко приходить в непридатність. Ремонт дорогий – бюджет запросто перевалить за 800-1000 доларів. Набагато простіше придбати аналогічний вузол на розбиранні.
Передня підвіска проста і надійна. Частота втручань в неї безпосередньо залежить від якості запчастин. Наприклад, якщо не пошкодувати грошей і поставити всі сайлетблоки, кульові опори, наконечники рульових тяг і самі тяги від хорошого виробника, вони проїдуть 80-100 тис. км. і обійдуться в 150-200 доларів. Якщо ж економити на запчастинах, то і ресурс їх зменшиться пропорційно витратам.
Задня підвіска дуже проста – балка, два сайлетблока і пружини з амортизаторами. До речі, підвищеного навантаження Polo не любить. Поширюється це на варіанти з кузовом універсал. Але заміна просілих задніх пружин і витеклих амортизаторів коштуватиме 100-200 доларів, в залежності від якості запчастин.
Окремо механіки відзначають досить частий вихід з ладу передніх маточинних підшипників, особливо в автомобілів, які довго стояли. Але їх заміна коштує не дорого – 30-40 доларів за кожен.
Якихось системних проблем з електрообладнанням Volkswagen Polo відзначено не було. Іноді виходять з ладу моторчик вентилятора охолодження двигуна, клаксон і приводи центрального замку. Але в цілому, в силу простоти конструкції і невеликої кількості компонентів, електрообладнання у Polo досить надійне.
Недорогий і досить надійний Polo часто купують в якості першого автомобіля, а потім їздять на ньому довго, не бажаючи продавати. Природно, це стосується екземплярів з українською реєстрацією.
З приводу європейської реєстрації не все так райдужно. "На бляхах" цих автомобілів досить багато, і у випадку недоцільності їх легалізації (у проекті закону навмисно відсікаються автомобілі такого віку) подіти їх нікуди. На розбиранні за них дадуть дуже невелику суму. Але якщо орієнтуватися хоча б на рік експлуатації, така покупка може виявитися вигідною.
14 вересня за новим церковним календарем (27 вересня за старим) - Воздвиження Хреста Господнього, нагадують Патріоти України. Свято пов'язане з ім'ям рівноапостольної Олени, матір'ю імператора Костянтина, яка, згідно з церковним переказом, відшукала Хр...
Різдво Пресвятої Богородиці віруючі за новим стилем відзначають 8 вересня. І цей день вважається дуже сильним енергетично, а молитви мають особливу потужність. За однією з традицій жінки, у яких немає дітей, накривають святковий стіл і запрошують бідни...