Росія в обхід міжнародних санкцій допомагає Північній Кореї, - Reuters

Як мінімум вісім навантажених паливом північнокорейських танкерів у 2017 році відплили з Росії в КНДР, незважаючи на те, що офіційно мали слідувати в інші пункти призначення.
судно Ma Du SanЗа словами американських чиновників, Пхеньян часто використовує подібні прийоми для обходу санкцій, - передають Патріоти України з посиланям на Reuters.

Йдеться про 8 танкерів, інформація про які відображена в моніторингових даних, які вийшли з портів Владивосток і Находка і вказали Китай або Південну Корею як пункти призначення в Інформаційній системі державного портового контролю.

Покинувши Росію, вони опинилися поблизу північнокорейських портів Кімчхек, Чхонджин, Хиннам і Раджин. Жодне з суден потім не відправили в Китай, а більшість повернулися в Росію.

Всі вони були завантажені дизельним паливом, повідомило джерело в компанії, яка обслуговує судна у Владивостоці. Їхня вантажопідйомність становила від 500 до 2.000 тонн.

Одним із судів був Ma Du San, яким володіє північнокорейська компанія Korea Kyongun Shipping Co. На терміналі Перша річка, що належить російській Незалежній нафтогазовій компанії (ННК), на Ma Du San завантажили 545 тонн суднового палива.

Згідно з даними транспортної накладної, датованої 19 травня, що паливо, яким був завантажений Ma Du San, надійшло з Хабаровського нафтопереробного заводу, яким володіє ННК.

Танкер вийшов із порту 20 травня. Згідно з документами, зареєстрованими в російській Інформаційній системі державного портового контролю, наступним пунктом призначення судна повинен був стати китайський порт Чжаньцзян, а згідно з накладною - південнокорейський Пусан. Однак після виходу з Владивостока танкер був помічений у межах північнокорейського порту Кімчхек.

За інформацією американських чиновників, північнокорейські судна періодично відключають транспондери, і в цей час супутники не можуть відстежувати їхні переміщення. Зміна пункту призначення на півдорозі - одна з характерних особливостей тактики, застосовуваної Північною Кореєю для обходу міжнародних торгових санкцій, введених через військові програми Пхеньяна.

Звинувачення, викладені в двох постановах про введення санкцій міністерства фінансів США і позові, поданому урядом США, збігаються з даними про Ma Du San, отриманими агентством, хоча в американських документах не згадується назва танкера.

У результаті Мінфін США 1 червня вніс ННК у свій список санкцій, заявивши, що компанія поставляла нафту в Північну Корею і могла бути причетна до порушення режиму санкцій.

У свою чергу російський МЗС не відповів на питання про експорт палива до Північної Кореї, але заявив, що РФ дотримується режиму санкцій. Російська митна служба повідомила, що не може надати інформацію про переміщення товарів через кордони.

Опублікував: Олег Устименко
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

Провідна неділя 2025 року: Прикмети та традиції, що треба знати про радоницю

неділя, 27 квітень 2025, 0:10

Провідна або поминальна неділя, проводи, провідки, гробки, опроводи, радониця, дарна неділя, радниця, Томина неділя – все це назви однієї і тої ж традиції – згадувати душі померлих в першій після Великодня недільний день. Провідна неділя 2025 року у хр...

Світла середа 2025: Традиції і заборони третього дня після Великодня

середа, 23 квітень 2025, 7:40

Після Великодня почалася Світла седмиця. Кожен день цього тижня має свої традиції. Цьогоріч 23 квітня східні та західні християни разом відзначають Світлу середу. Про традиції третього дня Світлої седмиці переказують Патріоти України. Далі - мовою ориг...