Санкції США в дії: Друзі Путіна Ротенберги втратили свої літаки

Їхні колишні бізнес-джети Bombardier Global були виставлені на продаж і вже змінили власників.

Підприємці Борис та Аркадій Ротенберги після введення проти них санкцій залишилися без літаків Bombardier Global 5000 (M-BRRB) і Bombardier Global 300 (M-ARRH). Про це повідомили Forbes джерела на ринку бізнес-авіації, передають Патріоти України.

Інформація про продаж обох бізнес-джетів розміщена на сайті брокера Boutsen Aviation. Бортові номери літаків збігаються з ініціалами бізнесменів. ARRH можна розшифрувати як Аркадій Романович Ротенберг, а BRRB — Борис Романович Ротенберг.

Літак Бориса Ротенберга Bombardier Global 5000 вартістю $25 млн був записаний на кіпрську компанію Damstone Limited, а Аркадія Ротенберга за $15 млн — на Olpon Investment Limited. Позбутися літаків братів Ротенбергів змусили американські санкції, які були введені в 2014 році. Представник Бориса Ротенберга повідомив, що повітряне судно передбачалося придбати на кредит банку Credit Suisse, але експлуатація судна практично не здійснювалася.

«Після введення санкцій банк в односторонньому порядку припинив прийом платежів від компанії Damstone Limited і згодом без попередження позичальника продав зазначене повітряне судно. Ціна продажу була визначена банком самостійно і не повідомлялася позичальнику», — повідомив представник Бориса Ротенберга.

Ротенберги потрапили в першу хвилю санкцій Мінфіну США. Ще масштабніші розпродажі на авіаринку почалися після 6 квітня 2018 року. Тоді ввели санкції проти сенатора Сулеймана Керімова, власника UC Rusal Олега Дерипаски та інших мільярдерів. За словами керуючого директора Jet24 Павла Захарова, після введення санкцій багато іноземних банків вважали за краще підстрахуватися і завершили відносини з російськими клієнтами.

Наприклад, потрапивши під санкції, власник UC Rusal Олег Дерипаска був змушений відмовитися від трьох приватних літаків Gulfstream G550, джети виставили на продаж за ціною $30 млн. В неприємній ситуації опинився ще один учасник санкційних списків — власник Volga Group Геннадій Тимченко. Компанія Gulfstream перестала виконувати договірні зобов'язання і поставляти запчастини, через що він не зміг експлуатувати свій літак Gulfstream G650.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

Вчені назвали симптом, який попереджає про майбутні проблеми з серцем

неділя, 18 серпень 2019, 6:55

Швидка втомлюваність не тільки сигналізує про наближення старості, а і є ранньою ознакою серйозних проблем з серцево-судинною системою в майбутньому. Вчені зі Школи громадської охорони здоров'я Джона Хопкінса в Балтиморі провели аналіз дослідження, у я...

Сторінками історії: "Никаких гимназий на "собачьем языке", або Як былы генерали освыту реформували", - ЗМІ

неділя, 18 серпень 2019, 6:40

16 серпня 1919 року генерал-лейтенант Май-Маєвський взявся керувати народною освітою. Про події сторічної давнини пише Деловая столица, передають Патріоти України. "Освітою він зайнявся не з доброї волі - за збігом обставин. Як "главноначальствующий" ч...