Таку думку висловив президент державного підприємства "Антонов" Олександр Донець, коментуючи плани РФ відновити серійне виробництво цих літаків на заводі "Авіастар" в Ульяновську, передають Патріоти України.
Він нагадав, що останній Ан-124 на заводі випустили у 2004 році, зазначивши, що та партія була з так званих доробків, які залишилися ще з радянських часів.
"Зараз багато компаній, які брали участь у кооперації з будівництва "Руслана", перестали існувати. Крім того, Ан-124 - це аналогова машина. На сучасний літак треба встановлювати цифрове обладнання. Це інший рівень, тобто практично повне перепроектування машини. В реалізацію цієї програми треба вкласти значні кошти. Навіть не мільйони, а сотні мільйонів доларів", - пояснив Донець.
На його думку, Росія наразі не готова потягнути такий проект. "Чим можуть похвалитися фірми, які залишилися в РФ після розпаду СРСР? У (російського заводу. - ред.) "Іллюшина" на підході Іл-276, але це після 20 років мовчання. Де проекти "Туполєва", "Яковлєва"? Аби створювати нові машини, має бути школа, її треба підтримувати", - додав президент "Антонова".
Він заявив, що навіть якщо Росія намагатиметься реалізувати проект, це буде зовсім інший літак, який не випускатиметься під брендом Ан.
Провідна або поминальна неділя, проводи, провідки, гробки, опроводи, радониця, дарна неділя, радниця, Томина неділя – все це назви однієї і тої ж традиції – згадувати душі померлих в першій після Великодня недільний день. Провідна неділя 2025 року у хр...
Після Великодня почалася Світла седмиця. Кожен день цього тижня має свої традиції. Цьогоріч 23 квітня східні та західні християни разом відзначають Світлу середу. Про традиції третього дня Світлої седмиці переказують Патріоти України. Далі - мовою ориг...