Таку думку висловив президент державного підприємства "Антонов" Олександр Донець, коментуючи плани РФ відновити серійне виробництво цих літаків на заводі "Авіастар" в Ульяновську, передають Патріоти України.
Він нагадав, що останній Ан-124 на заводі випустили у 2004 році, зазначивши, що та партія була з так званих доробків, які залишилися ще з радянських часів.
"Зараз багато компаній, які брали участь у кооперації з будівництва "Руслана", перестали існувати. Крім того, Ан-124 - це аналогова машина. На сучасний літак треба встановлювати цифрове обладнання. Це інший рівень, тобто практично повне перепроектування машини. В реалізацію цієї програми треба вкласти значні кошти. Навіть не мільйони, а сотні мільйонів доларів", - пояснив Донець.
На його думку, Росія наразі не готова потягнути такий проект. "Чим можуть похвалитися фірми, які залишилися в РФ після розпаду СРСР? У (російського заводу. - ред.) "Іллюшина" на підході Іл-276, але це після 20 років мовчання. Де проекти "Туполєва", "Яковлєва"? Аби створювати нові машини, має бути школа, її треба підтримувати", - додав президент "Антонова".
Він заявив, що навіть якщо Росія намагатиметься реалізувати проект, це буде зовсім інший літак, який не випускатиметься під брендом Ан.
25 березня за новим стилем (7 квітня - за старим) - Благовіщення Пресвятої Богородиці, яке належить до числа дванадесятих свят, тобто, найбільш значущих у житті Ісуса Христа і Богородиці. За Біблією, саме в цей день Архангел Гавриїл повідомив Діві Марі...
За новоюліанським календарем християни східного обряду України вперше святкують день ангела жінки на ім'я Віра, Любов, Надія і Софія. Ще минулого року цей день припадав на 30 вересня. Також в честь цього дня іменинницям обов'язково потрібно сходити в ц...