Всього експерти нарахували 189 торгів на загальну суму 110 млн грн.
При цьому найбільше на солодощі витратив комунальний "Комбінат дитячого харчування" в Харківській області - 6 млн 327 тис. грн. На ці гроші чиновники закупили майже 100 тис. солодких наборів. На другому місці в цьому році опинилася Полтавська міськрада, яка закупила трохи більше 29,5 тис. наборів цукерок.
Третє місце "солодких закупівель" отримала Чернівецька міськрада, яка придбала за 1,16 млн грн майже 22 тис. цукеркових наборів.
Другою за величиною загальної суми закупівель за солодощами йде новорічна ілюмінація. У цілому держоргани готові викласти на них 40 млн грн.
Так, влада Дніпра витратила на прикрасу міста новорічними вогнями майже 7 млн грн, а ще понад 1,5 млн грн планують віддати за демонтаж світлових конструкцій.
На другому місці опинився Миколаїв, який закупив 25 світлових фігур Снігуроньки, Святого Миколая, сніговиків на ковзанах і оленів, а також 52 гірлянди на будівлі майже за 2,5 млн грн.
Крім того, на ці гроші чиновники закупили також кулі, кристали і мерехтливі фонтани висотою 9 метрів. Полтавська міськрада виявилася на третьому місці, закупивши ілюмінації на скромні 1,5 млн грн.
При цьому наголошується, що ялинки влади закуповують не надто активно.
Очікувана вартість закупівель новорічних красунь перевищує 3 млн грн. При цьому лідирує тут Хмельницький, де для цих цілей виділили 495 тис. грн. Однак за допомогою системи торгів вдалося заощадити 4,5 тис. грн, купивши штучну стволову ялинку висотою 18 метрів.
На другому місці за витратами на новорічне дерево - Дніпровська міськрада. Тут чиновники витратили 287,8 тис. грн.
Третє місце за вартістю у одного з комунальних підприємств Шевченківського району Києва, яке придбало для парку ім. Т. Г. Шевченка 12-метрову штучну стволову ялину. Закупівля обійшлася в 199 900 грн.
При цьому вони зазначають, що у всіх трьох випадках у торгах виграв один і той же приватний підприємець.
Якщо говорити про нестандартні закупівлі до Нового року, то можна виокремити "Київський міський туристично-інформаційний центр", який виділив 193 тис. грн на проморолик про новорічно-різдвяні свята в столиці. Ці торги виграло одне з підприємців, яке погодилося зняти ролик за 158 тис. грн.
Крім того, Палац культури "Молодіжний" у Маріуполі (Донецька область) вирішив до свята влаштувати салют за 20 тис. грн. Чиновникам вдалося заощадити, і вони майже за 19 тис. грн закупили 30 феєрверків із піротехнічним ефектом "Концертний фонтан", 40 - з ефектом "Залп кольорового конфетті", 4 - з ефектом "Постріл срібного конфетті з двох пневмопушок" і світловий ефект "Стробоскоп".
Також у Дніпрі закупили 15 тис. листівок за 198 тис. грн. Крім цього дніпровські чиновники оголосили тендер на організацію та проведення заходу "Новорічні свята в Дніпрі". У результаті міськраді вдалося заощадити 4 тис. грн, і святкові заходи обійдуться Дніпру в 3 млн 978 тис. грн.
14 вересня за новим церковним календарем (27 вересня за старим) - Воздвиження Хреста Господнього, нагадують Патріоти України. Свято пов'язане з ім'ям рівноапостольної Олени, матір'ю імператора Костянтина, яка, згідно з церковним переказом, відшукала Хр...
Різдво Пресвятої Богородиці віруючі за новим стилем відзначають 8 вересня. І цей день вважається дуже сильним енергетично, а молитви мають особливу потужність. За однією з традицій жінки, у яких немає дітей, накривають святковий стіл і запрошують бідни...