"Треба ж було якось виходити із ситуації з "хорошою міною на обличчі": Екс-льотчик з 40-річним стажем звинуватив Акопова в непрофесіоналізмі

Український льотчик Олександр Акопов, який героїчно посадив в стамбульському аеропорту побитий градом пасажирський літак, не такий вже і ас своєї справи.

Таку думку висловив екс-пілот з 40-річним стажем екс-командир ескадрильї об'єднаного Дніпропетровського авіазагону Костянтин Проскура в інтерв'ю КП в Україні, передають Патріоти України.

Екс-пілот розкритикував Акопова за непрофесіоналізм.
"У наші часи цього пілота миттю б вигнали з льотної роботи! За непрофесіоналізм, - заявив Костянтин Федорович. - У кожному літаку є локатор, на якому чітко видно небезпечні зони. Вони червоним виділені і входити туди категорично не можна. Це залізний закон авіації. А він полетів і піддав небезпеці півтори сотні пасажирів", - говорить він.
Як пояснив Проскура, "коли льотчик йде на грозу і бачить начебто вільний коридор, потрібно бути напоготові. Це може бути радіо луна. Літак потрапляє в пастку, коли гроза і спереду, і з боків, відступати нікуди. Град починає бити по носі, продавлює його, виводить з ладу локатор. і все - далі пілот "сліпий". Тим більше, що крім носа, град розбиває в повітряному судні і скла".
За авіаційним нормам не можна входити в такий коридор, якщо його ширина менше 100 кілометрів.
"Скло, до речі, цікаво в літаку влаштовано. Воно багатошарове, - говорить Костянтин Федорович. - Перший шар - тоненький, за ним йде струмопровідний золотий шар і товсте скло. Літак в небі замерзає, включається обігрів стекол. Тоді перше, яке тоненьке, прогрівається і лід скидається. Коли град ці скла розбиває - не видно нічого. Можна тільки використовувати бічні кватирки ", - пояснює екс-льотчик.
Проскура виніс вердикт Акопова: "льотчик непрофесійний, і все тому, що вліз в небезпечну зону. А, мовляв, його навички пішли вже далі і дозволили врятувати літак і пасажирів.

"Треба ж було якось виходити із ситуації з "хорошою міною на обличчі", як то кажуть, - посміхається екс-пілот. - Хоча швидкість при посадці була велика. Швидше за все, градом побило верхню кромку крила і вивело з ладу механізм випуск предкрилков . Літак летів, як божевільний, довелося сідати на підвищеній швидкості.

Опублікував: Олег Устименко
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

Один з найважливіших для християн днів року. Благовіщення Пресвятої Богородиці: Історія і заборони свята

понеділок, 25 березень 2024, 6:15

25 березня за новим стилем (7 квітня - за старим) - Благовіщення Пресвятої Богородиці, яке належить до числа дванадесятих свят, тобто, найбільш значущих у житті Ісуса Христа і Богородиці. За Біблією, саме в цей день Архангел Гавриїл повідомив Діві Марі...

День Віри, Надії, Любові та Софії: Народні прикмети 17 вересня

неділя, 17 вересень 2023, 8:18

За новоюліанським календарем християни східного обряду України вперше святкують день ангела жінки на ім'я Віра, Любов, Надія і Софія. Ще минулого року цей день припадав на 30 вересня. Також в честь цього дня іменинницям обов'язково потрібно сходити в ц...