Для уболівальників у середмісті столиці виділили частину вулиці Хрещатик, де, власне, люди і помітили газпромівську рекламу, передають Патріоти України.
Від неї, кажуть експерти, на жаль, відмовитися не можна було. Адже "Газпром" – один з головних спонсорів матчів УЄФА та ФІФА. "Це партнер УЄФА, і, відповідно, є рекламний контракт, у якому прописано це все. І, у даному випадку, УЄФА не мало жодного права відмовитися від подібного роду банерів, тому що йому загрожували б певні санкції", – прокоментував головний редактор сайту "Футбол 24" Олександр Гапоненко.
Разом з тим, у Київській міській державній адміністрації запевнили, що наразі ведуться переговори, аби у фан-зоні фіналу Ліги Чемпіонів на Хрещатику не було окремого великого банера "Газпрому". "Ми перебуваємо у процесі пошуку рішення. Відбулося певне непорозуміння, оскільки ми чітко сформулювали, що не може бути появи реклами "Газпрому". І це було прийнято і внесено до протоколу, що цього не буде. Йдеться, у першу чергу, про відсутність окремої локації і великої реклами. Завтра буде ясність щодо остаточного вирішення цього питання. Ми в переговорному процесі з УЄФА, оскільки вони є організатором "Фестивалю чемпіонів", – зазначив офіційний представник КМДА з питань підготовки та проведення фіналу ЛЧ-2018 у Києві Андрій Мірошниченко.
14 вересня за новим церковним календарем (27 вересня за старим) - Воздвиження Хреста Господнього, нагадують Патріоти України. Свято пов'язане з ім'ям рівноапостольної Олени, матір'ю імператора Костянтина, яка, згідно з церковним переказом, відшукала Хр...
Різдво Пресвятої Богородиці віруючі за новим стилем відзначають 8 вересня. І цей день вважається дуже сильним енергетично, а молитви мають особливу потужність. За однією з традицій жінки, у яких немає дітей, накривають святковий стіл і запрошують бідни...