Україна окуповує китайський ринок

На українську соняшникову олію, яку випускають під місцевим брендом «Цзіньлунюй», припадає 40-відсоткова частка на внутрішньому ринку Китаю.

Про це в своїй статті для ZN.UA пише Олексій Коваль, посилаючись на представників корпорації Delta Wilmar, передають Патріоти України.

Коваль вказує, що такий успіх став можливий завдяки правильній маркетинговій стратегії і рекламній кампанії, зрозумілій китайському споживачеві.

У той же час, імпортери української олії заробляють за рахунок частини доданої вартості, яка могла б залишатися в Україні, якби українські виробники були готові вкладати не тільки у виробництво, але і в розробку національного бренду.

«Правильна стратегія в просуванні брендів може підняти ціни української продукції, дозволить вивести якісні українські продовольчі товари в категорію преміум-класу, а такі товари менш схильні до коливання цін. Але брендування продовольства України - це серйозний виклик як для учасників ринку, так і для чиновників уряду», - робить висновок автор.
Опублікував: Олег Устименко
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

Покрова Пресвятої Богородиці: Народні повір'я і традиції свята

п’ятниця, 14 жовтень 2022, 6:28

Для всього православного світу 14 жовтня є особливою датою - саме в цей день відзначається велике свято Покрови Пресвятої Богородиці. Одне з найулюбленіших свят українців (церков названих на честь Покрови - найбільше на території України.-ред.) пов'яза...

День Віри, Надії, Любові та Софії: Народні прикмети

п’ятниця, 30 вересень 2022, 6:11

30 вересня святкують день ангела жінок на ім'я Віра, Любов, Надія і Софія. Також в честь цього дня іменинницям обов'язково потрібно сходити в церкву, і попросити у ікони трьох великомучениць здоров'я, любові, благополуччя собі і своїй родині. Вранці в ...