Україна окуповує китайський ринок

На українську соняшникову олію, яку випускають під місцевим брендом «Цзіньлунюй», припадає 40-відсоткова частка на внутрішньому ринку Китаю.

Про це в своїй статті для ZN.UA пише Олексій Коваль, посилаючись на представників корпорації Delta Wilmar, передають Патріоти України.

Коваль вказує, що такий успіх став можливий завдяки правильній маркетинговій стратегії і рекламній кампанії, зрозумілій китайському споживачеві.

У той же час, імпортери української олії заробляють за рахунок частини доданої вартості, яка могла б залишатися в Україні, якби українські виробники були готові вкладати не тільки у виробництво, але і в розробку національного бренду.

«Правильна стратегія в просуванні брендів може підняти ціни української продукції, дозволить вивести якісні українські продовольчі товари в категорію преміум-класу, а такі товари менш схильні до коливання цін. Але брендування продовольства України - це серйозний виклик як для учасників ринку, так і для чиновників уряду», - робить висновок автор.
Опублікував: Олег Устименко
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

Чи застосує Росія ядерну зброю: Журналіст оцінив небезпеку

п’ятниця, 18 серпень 2017, 22:01

Захід ніколи не застосує ядерну зброю проти Росії, так само як і Росія ніколи не піде на такий крок, оскільки це "еквівалентно застосуванню ядерної зброї проти самого себе". Таку думку в інтерв'ю "Обозревателю" висловив російський журналіст Леонід Радз...

Дискримінація військовослужбовців-прихожан є неприйнятною, - дипломат

п’ятниця, 18 серпень 2017, 21:51

Московський патріархат назагал, на рівні інституційному, важко з позиції українського патріотизму визнати інакше, ніж організацією шкідливою і ворожою. "Але я знаю прекрасних патріотичних людей і серед священнослужителів, і серед прихожан УПЦ МП, тому ...