Україна окуповує китайський ринок

На українську соняшникову олію, яку випускають під місцевим брендом «Цзіньлунюй», припадає 40-відсоткова частка на внутрішньому ринку Китаю.

Про це в своїй статті для ZN.UA пише Олексій Коваль, посилаючись на представників корпорації Delta Wilmar, передають Патріоти України.

Коваль вказує, що такий успіх став можливий завдяки правильній маркетинговій стратегії і рекламній кампанії, зрозумілій китайському споживачеві.

У той же час, імпортери української олії заробляють за рахунок частини доданої вартості, яка могла б залишатися в Україні, якби українські виробники були готові вкладати не тільки у виробництво, але і в розробку національного бренду.

«Правильна стратегія в просуванні брендів може підняти ціни української продукції, дозволить вивести якісні українські продовольчі товари в категорію преміум-класу, а такі товари менш схильні до коливання цін. Але брендування продовольства України - це серйозний виклик як для учасників ринку, так і для чиновників уряду», - робить висновок автор.
Опублікував: Олег Устименко
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

Розсудливість - це не про більшість росіян, - екс-в'язень Кремля

середа, 20 вересень 2017, 11:57

Всім розсудливим людям треба їхати з Росії. Про це в інтерв'ю "Обозревателю" заявив екс-в'язень Кремля Андрій Бубєєв, передають Патріоти України. "Люди, суспільство, держава облажалися, але впираються: ми будемо страждати, але не визнаємо свою неправот...

"Посольство "ДНР" у Франції": Реакція України

середа, 20 вересень 2017, 11:42

Влада України вже вживає заходів, щоб закрити "представництво" терористів "ДНР" у Франції. "З боку влади вже є певні рухи, щоб закрити цей цирк. В Парижі була міжвідомча нарада, на якій прийнято рішення про ініціювання державними органами процесу забор...