Україна окуповує китайський ринок

На українську соняшникову олію, яку випускають під місцевим брендом «Цзіньлунюй», припадає 40-відсоткова частка на внутрішньому ринку Китаю.

Про це в своїй статті для ZN.UA пише Олексій Коваль, посилаючись на представників корпорації Delta Wilmar, передають Патріоти України.

Коваль вказує, що такий успіх став можливий завдяки правильній маркетинговій стратегії і рекламній кампанії, зрозумілій китайському споживачеві.

У той же час, імпортери української олії заробляють за рахунок частини доданої вартості, яка могла б залишатися в Україні, якби українські виробники були готові вкладати не тільки у виробництво, але і в розробку національного бренду.

«Правильна стратегія в просуванні брендів може підняти ціни української продукції, дозволить вивести якісні українські продовольчі товари в категорію преміум-класу, а такі товари менш схильні до коливання цін. Але брендування продовольства України - це серйозний виклик як для учасників ринку, так і для чиновників уряду», - робить висновок автор.
Опублікував: Олег Устименко
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

"Зіркове жертвоприношення": Як столичний "бомонд" на бал збирався (фото)

п’ятниця, 24 листопад 2017, 7:10

В мережі висміяли стиль та вбрання українських зірок, яке вони обрали для урочистого заходу, організатором якого був глянцевий журнал. На заході зокрема були присутні Тіна Кароль, Слава Камінська (гурт "НеАнгели"), Камалія, Наталка Карпа та "Титановий...

Як черкаські патрульні в центрі міста свиню ловили (відео)

п’ятниця, 24 листопад 2017, 6:56

З незвичайним проханням вполювати кабана в патрульну поліцію звернулися мешканці Черкас. Кнур вільно розгулював прямо біля школи і перехожі злякалися, що тварина може нашкодити дітям. Кілька спроб були марними. Зрештою, тварина загнали в кут і зловили ...