Про це в своїй статті для ZN.UA пише Олексій Коваль, посилаючись на представників корпорації Delta Wilmar, передають Патріоти України.
Коваль вказує, що такий успіх став можливий завдяки правильній маркетинговій стратегії і рекламній кампанії, зрозумілій китайському споживачеві.
У той же час, імпортери української олії заробляють за рахунок частини доданої вартості, яка могла б залишатися в Україні, якби українські виробники були готові вкладати не тільки у виробництво, але і в розробку національного бренду.
14 вересня за новим церковним календарем (27 вересня за старим) - Воздвиження Хреста Господнього, нагадують Патріоти України. Свято пов'язане з ім'ям рівноапостольної Олени, матір'ю імператора Костянтина, яка, згідно з церковним переказом, відшукала Хр...
Різдво Пресвятої Богородиці віруючі за новим стилем відзначають 8 вересня. І цей день вважається дуже сильним енергетично, а молитви мають особливу потужність. За однією з традицій жінки, у яких немає дітей, накривають святковий стіл і запрошують бідни...