Україна окуповує китайський ринок

На українську соняшникову олію, яку випускають під місцевим брендом «Цзіньлунюй», припадає 40-відсоткова частка на внутрішньому ринку Китаю.

Про це в своїй статті для ZN.UA пише Олексій Коваль, посилаючись на представників корпорації Delta Wilmar, передають Патріоти України.

Коваль вказує, що такий успіх став можливий завдяки правильній маркетинговій стратегії і рекламній кампанії, зрозумілій китайському споживачеві.

У той же час, імпортери української олії заробляють за рахунок частини доданої вартості, яка могла б залишатися в Україні, якби українські виробники були готові вкладати не тільки у виробництво, але і в розробку національного бренду.

«Правильна стратегія в просуванні брендів може підняти ціни української продукції, дозволить вивести якісні українські продовольчі товари в категорію преміум-класу, а такі товари менш схильні до коливання цін. Але брендування продовольства України - це серйозний виклик як для учасників ринку, так і для чиновників уряду», - робить висновок автор.
Опублікував: Олег Устименко
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

"Піраміда" валиться: На ринку найбільший обвал криптовалют в історії

середа, 17 січень 2018, 23:30

Тільки за останню добу біткоїн подешевшав на 22% - 17 січня станом на 17:45 (за київським часом) його середньозважена вартість впала до $ 9402 за монету. Про це повідомляє «Новое время», передають Патріоти України. Удар по ціні інших криптовалют з ТОП-...

"Хакерська атака": В ДК "Антонов" спростували "наїзд" на Кабмін

середа, 17 січень 2018, 22:56

​Державне підприємство Антонов заявило, що розповсюджений сьогодні відкритий лист, в якому пред’явлені звинувачення на адресу Кабінету міністрів України, є фейковим. “Ввечері 17 січня відбулася хакерська атака на офіційний сайт підприємства antonov.com...