Україна окуповує китайський ринок

На українську соняшникову олію, яку випускають під місцевим брендом «Цзіньлунюй», припадає 40-відсоткова частка на внутрішньому ринку Китаю.

Про це в своїй статті для ZN.UA пише Олексій Коваль, посилаючись на представників корпорації Delta Wilmar, передають Патріоти України.

Коваль вказує, що такий успіх став можливий завдяки правильній маркетинговій стратегії і рекламній кампанії, зрозумілій китайському споживачеві.

У той же час, імпортери української олії заробляють за рахунок частини доданої вартості, яка могла б залишатися в Україні, якби українські виробники були готові вкладати не тільки у виробництво, але і в розробку національного бренду.

«Правильна стратегія в просуванні брендів може підняти ціни української продукції, дозволить вивести якісні українські продовольчі товари в категорію преміум-класу, а такі товари менш схильні до коливання цін. Але брендування продовольства України - це серйозний виклик як для учасників ринку, так і для чиновників уряду», - робить висновок автор.
Опублікував: Олег Устименко
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

14 вересня - Воздвиження Хреста Господнього: Що категорично не можна робити в цей святковий день

неділя, 14 вересень 2025, 0:07

14 вересня за новим церковним календарем (27 вересня за старим) - Воздвиження Хреста Господнього, нагадують Патріоти України. Свято пов'язане з ім'ям рівноапостольної Олени, матір'ю імператора Костянтина, яка, згідно з церковним переказом, відшукала Хр...

Трійця: Легке меню до святкового столу (фото, відео)

субота, 7 червень 2025, 23:10

На свято можна приготувати прості страви, які не вдарять по фігурі. У неділю, 23 червня, цьогоріч відзначатиметься Трійця – 50-й день після Великодня (Воскресіння Христове). Традиційно меню на Паску жирне, у ньому багато м'ясних страв, оскільки до свя...