В державний "ПриватБанк" останнім часом надходить велика кількість скарг клієнтів через подвійне списання грошей з карт під час оплати послуг і товарів.
"Сталося автоматичне подвійне списання по страховці, 3 і 9 січня. 9 січня звернувся в відділення - сформували заявку, написав власноруч заяву на повернення. Почекав пару тижнів - немає реакції. Пару раз дзвонив на гарячу лінію. Ходив у відділення. Ще раз дзвонив на гарячу лінію - результату немає. Обіцянки та й годі. Клієнтом банку є дуже давно, раніше все влаштовувало, зараз же ситуація змушує задуматися про поточний рівень сервісу та професіоналізму працівників. Сподіваюся проблема все таки буде дозволена, пройшло вже майже 1.5 місяці. ", - повідомив обурений клієнт ПриватБанку Олег Хорошко.
Під повідомленням фахівець ПриватБанку відреагував на дану скаргу. Також окремо вибачився за цю ситуацію. "Приносимо свої вибачення за доставлені незручності. Будь ласка, вкажіть в особистому повідомленні Ваші контактні дані, щоб ми могли розібратися в ситуації і допомогти у вирішенні питання", - повідомили в ПриваБанку.
Також раніше з подібною проблемою звернувся ще один клієнт.
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.
14 вересня за новим церковним календарем (27 вересня за старим) - Воздвиження Хреста Господнього, нагадують Патріоти України. Свято пов'язане з ім'ям рівноапостольної Олени, матір'ю імператора Костянтина, яка, згідно з церковним переказом, відшукала Хр...
Різдво Пресвятої Богородиці віруючі за новим стилем відзначають 8 вересня. І цей день вважається дуже сильним енергетично, а молитви мають особливу потужність. За однією з традицій жінки, у яких немає дітей, накривають святковий стіл і запрошують бідни...