Про це на своїй сторінці у Facebook написав нардеп, координатор "Інформаційного опору" Дмитро Тимчук, передають Патріоти України.
Так, він описав "механізм", за яким роспропаганда розігнала фейк про "появу в Києві плакатів, де російську мову називають заразною хворобою".
"На сайті РІА "Новости" (як відомо, головне інформаційне агентство РФ) повідомлення про "заразні" плакати, нібито що заполонили Київ, перебувало в топі більше 10 годин, поряд із резонансним постом Дональда Трампа та інцидентом за участю американського есмінця і флоту КНР ( зіставні новини, чи не так?). З характерною напругою в голосі розповіли цю новину росіянам диктори мого улюбленого телеканалу "Зірка" та інші трубадури кремлівського делірію", - зазначає Тимчук, розкриваючи подробиці, якою насправді є ситуація.
За його словами, в середу, 28 червня о 20.12 в коментарях до однієї з дискусій на сторінці у Facebook шоумена Антіна Мухарського вказане фото запостив користувач Іван Гранаткін. За 4,5 дня пост зібрав аж 11 лайків.
1 липня, через два з половиною дня, один із читачів, який бачив фото у Мухарського, опублікував його на своїй сторінці без вказівки джерела.
Потім збережене ще пару раз передрукували в соцмережах без помітного резонансу в прив'язці до Центру сучасного мистецтва "М17", оскільки на плакаті розміщено його логотип.
Уже в суботу, майже через три доби після первинної публікації, це фото з цілком нейтральним коментарем на своїй сторінці опублікував користувач ФБ Володимир Хенгіст.
Після чого видання "Вести" опублікувало новину, посилаючись на Хенгістова, як на джерело інформації.
"В інтерпретації видання "Вести" (а слідом - і "колег по цеху" зі "Страна") незрозуміле фото одного плаката без авторства і без локалізації перетворилося на "сіті-лайти" (у множині) і "рекламну кампанію", що проводиться "невідомим замовником із невідомою метою". Цю інформацію ввечері в суботу опублікували ще кілька українських ЗМІ, але вона не була підхоплена. Однак вранці в неділю, 2 липня, прокинулися російські пропагандисти. Прочитавши шокуючі вигадки журналіста "Вестей", з яких випливало, що в Києві нібито йде образлива рекламна кампанія, російські медіа почали її інтенсивно розганяти. У більшості саме "Вести" позначені як джерело інформації і Володимир Хенгіст як автор фото", - зазначає Тимчук.
При цьому в наступних публікаціях у російських ЗМІ "плакати" і "сіті-лайти" поступово збільшуються до "білбордів", якими нібито обвішаний весь Київ, крім того з'явилася "аналітика" і "коментарі експертів" на цю тему.
"А тепер справжня історія цього зображення. Вона дуже проста. Восени 2015 року, тобто півтора року тому, проводився "Український конкурс патріотичного плаката - 2015", кураторами якого були Антін Мухарський та Єлизавета Бєльська. Серед учасників конкурсу був і плакат про "інфекційну російську мову" (фото 6-7). Його автором є той самий Іван Гранаткін, який запостив зображення 28 червня. Наявність помилок у тексті плаката він пояснює тим, що в момент виготовлення макета був російськомовним. Виставка за підсумками конкурсу в листопаді-грудні 2015 р . проходила в ЦСМ "М17" (звідси його логотип). Ніяких "сіті-лайтів", "білбордів" і "рекламної кампанії" не існує", - наголосив Тимчук.
"Плакат (до слова, в тому ж конкурсі брали участь і більш жорсткі, але при цьому дотепні роботи), про існування якого протягом півтора року здогадувалися пара десятків людей із київської арт-тусовки, буквально за добу перетворився на інструмент зомбування громадян запоребрика. Чому сприяли російські пропагандисти, а в Україні ретранслятором стали проросійські видання "Вести" і "Страна" (з її нібито існуючими "журналістськими стандартами", про які постійно співає Гужва і його защітнічки) ", - наголосив нардеп.
14 вересня за новим церковним календарем (27 вересня за старим) - Воздвиження Хреста Господнього, нагадують Патріоти України. Свято пов'язане з ім'ям рівноапостольної Олени, матір'ю імператора Костянтина, яка, згідно з церковним переказом, відшукала Хр...
Різдво Пресвятої Богородиці віруючі за новим стилем відзначають 8 вересня. І цей день вважається дуже сильним енергетично, а молитви мають особливу потужність. За однією з традицій жінки, у яких немає дітей, накривають святковий стіл і запрошують бідни...