Згідно з розробленим законопроектом, транзит і тимчасове ввезення автомобілів в країну планується залишити, але ось правила все-таки змінять, - передають Патріоти України з посиланням на UBR.ua.
За словами голови Комітету Верховної Ради з питань податкової та митної політики Ніни Южаніної, тимчасове ввезення буде вводитися з обмеженням для осіб, які можуть користуватися такими автомобілями. «Передача в управління автомобіля громадянину України - апріорі неможлива», - говорить Ніна Южаніна.
Також чиновники розглядають варіант ввести норму, яка наділить поліцію правом затримувати автомобіль і транспортувати його до кордону.
Одна з основних причин небажання проходити розмитнення - завищена ввізне мито і вимога сплати ПДВ. Так кажуть активісти, що виступають за легалізацію своїх автомобілів.
Від влади вимагають простого і доступного механізму легалізації вже завезених в Україну автомобілів на єврономерах. Встановлення розумної ставки загальних платежів до бюджету. «Якби спочатку ставки за розмитнення транспортних засобів були б адекватними, тоді в Україні не було б цієї проблеми. Адже в Україні значно дешевше їздити на єврономерах, ніж сплатити всі мита за розмитнення», - зауважила в розмові з UBR.ua юрист Ангеліна Рудковська.
За словами Ніни Южаніної, в розробленому законопроекті передбачено тимчасове зниження ставок ввезення для таких автомобілів, що допоможе власникам розмитнити їх не так дорого, як зараз. Розраховувати платіж будуть виходячи з віку авто. Зараз розмитнення легкового автомобіля 2014 випуску, орієнтовною митною вартістю 400 тис. грн. з об'ємом двигуна 2,2 л., що працює на бензині, обійдеться в кругленьку суму. Ввізне мито - 1 тис. євро, акцизний збір - 3600 євро, ПДВ - 3700 євро. Всього: більше 8 300 євро.
Згідно з новим законопроектом, за розмитнення аналогічної евробляхи потрібно буде заплатити, в середньому, в два рази менше. Ставку розрахують виходячи з віку автомобіля, і чим більше старим буде машина, тим дорожче обійдуться митні формальності. На даний момент власникам вигідніше платити акцизний збір відповідно до закону №1389, який передбачає пільгову розмитнення для авто не старше 2010 року випуску.
«Бачили розрахунки за новими пропонованими ставками. Ціна не дуже приємна, і більшість авто все одно буде дорого розмитнити, так як прив'язка йде до року автомобіля. Є багато судових позовів з приводу прострочки перебування авто в Україні, багато з них оскаржувалися. Але всі ми розуміємо, якщо порушив - відповідай. Так, лазівка їздити на авто є, але, будьте ласкаві, не порушуйте терміни транзиту або тимчасового ввезення - і все буде нормально», - розповіли в ГО «АвтоЕвроСіла». Активісти також зазначили, що займаються розробкою власного законопроекту, який допоможе вирішити проблему з контролем машин на європейській реєстрації.
25 березня за новим стилем (7 квітня - за старим) - Благовіщення Пресвятої Богородиці, яке належить до числа дванадесятих свят, тобто, найбільш значущих у житті Ісуса Христа і Богородиці. За Біблією, саме в цей день Архангел Гавриїл повідомив Діві Марі...
За новоюліанським календарем християни східного обряду України вперше святкують день ангела жінки на ім'я Віра, Любов, Надія і Софія. Ще минулого року цей день припадав на 30 вересня. Також в честь цього дня іменинницям обов'язково потрібно сходити в ц...