Згідно з розробленим законопроектом, транзит і тимчасове ввезення автомобілів в країну планується залишити, але ось правила все-таки змінять, - передають Патріоти України з посиланням на UBR.ua.
За словами голови Комітету Верховної Ради з питань податкової та митної політики Ніни Южаніної, тимчасове ввезення буде вводитися з обмеженням для осіб, які можуть користуватися такими автомобілями. «Передача в управління автомобіля громадянину України - апріорі неможлива», - говорить Ніна Южаніна.
Також чиновники розглядають варіант ввести норму, яка наділить поліцію правом затримувати автомобіль і транспортувати його до кордону.
Одна з основних причин небажання проходити розмитнення - завищена ввізне мито і вимога сплати ПДВ. Так кажуть активісти, що виступають за легалізацію своїх автомобілів.
Від влади вимагають простого і доступного механізму легалізації вже завезених в Україну автомобілів на єврономерах. Встановлення розумної ставки загальних платежів до бюджету. «Якби спочатку ставки за розмитнення транспортних засобів були б адекватними, тоді в Україні не було б цієї проблеми. Адже в Україні значно дешевше їздити на єврономерах, ніж сплатити всі мита за розмитнення», - зауважила в розмові з UBR.ua юрист Ангеліна Рудковська.
За словами Ніни Южаніної, в розробленому законопроекті передбачено тимчасове зниження ставок ввезення для таких автомобілів, що допоможе власникам розмитнити їх не так дорого, як зараз. Розраховувати платіж будуть виходячи з віку авто. Зараз розмитнення легкового автомобіля 2014 випуску, орієнтовною митною вартістю 400 тис. грн. з об'ємом двигуна 2,2 л., що працює на бензині, обійдеться в кругленьку суму. Ввізне мито - 1 тис. євро, акцизний збір - 3600 євро, ПДВ - 3700 євро. Всього: більше 8 300 євро.
Згідно з новим законопроектом, за розмитнення аналогічної евробляхи потрібно буде заплатити, в середньому, в два рази менше. Ставку розрахують виходячи з віку автомобіля, і чим більше старим буде машина, тим дорожче обійдуться митні формальності. На даний момент власникам вигідніше платити акцизний збір відповідно до закону №1389, який передбачає пільгову розмитнення для авто не старше 2010 року випуску.
«Бачили розрахунки за новими пропонованими ставками. Ціна не дуже приємна, і більшість авто все одно буде дорого розмитнити, так як прив'язка йде до року автомобіля. Є багато судових позовів з приводу прострочки перебування авто в Україні, багато з них оскаржувалися. Але всі ми розуміємо, якщо порушив - відповідай. Так, лазівка їздити на авто є, але, будьте ласкаві, не порушуйте терміни транзиту або тимчасового ввезення - і все буде нормально», - розповіли в ГО «АвтоЕвроСіла». Активісти також зазначили, що займаються розробкою власного законопроекту, який допоможе вирішити проблему з контролем машин на європейській реєстрації.
Провідна або поминальна неділя, проводи, провідки, гробки, опроводи, радониця, дарна неділя, радниця, Томина неділя – все це назви однієї і тої ж традиції – згадувати душі померлих в першій після Великодня недільний день. Провідна неділя 2025 року у хр...
Після Великодня почалася Світла седмиця. Кожен день цього тижня має свої традиції. Цьогоріч 23 квітня східні та західні християни разом відзначають Світлу середу. Про традиції третього дня Світлої седмиці переказують Патріоти України. Далі - мовою ориг...