Зараз вона продає зібрану з завезених запчастин техніку під виглядом української. Таким чином штучно ухиляється від податків на імпорт. Про це Gazeta.ua каже економіст 38-річний Олексій Лупоносов, передають Патріоти України.
"Є продукція критичного імпорту — та, яку не можемо замінити одразу. Навіть під час 2 Світової війни Німеччина купувала товари у країн-суперників і навпаки. У нас це тролейбуси з двигунами, виготовленими в Росії. Створити нове виробництво не рентабельно, тому що вони уже доживають вік свого існування та поступово замінюються тролейбусами з Європи. А залишити їх взагалі без двигунів - безглуздя. Тому з економічного боку це виправдано. Двигуни використовуються у цивільних потребах. Але на 4 році війни від цього потрібно відходити", - каже Олексій Лупоносов.
Потрібно створювати конкурентноспроможне машинобудування. Тоді в країну будуть приїжджати підприємці, створювати нові заводи та робочі місця, вважає експерт. "Навряд чи найближчим часом вирішимо цю проблему. Після зміни влади у 2019 році на першому місці стоятиме можливий дефолт. Україна має борговий тягар виплати по якому приходяться на пік 2020 року. Новий Уряд не зможе створювати щось нове, поки не закриє це питання. Або оголосимо дефолт і почнемо усе з початку. Або кожен наступний уряд приречений вирішувати проблему з боргами".
Провідна або поминальна неділя, проводи, провідки, гробки, опроводи, радониця, дарна неділя, радниця, Томина неділя – все це назви однієї і тої ж традиції – згадувати душі померлих в першій після Великодня недільний день. Провідна неділя 2025 року у хр...
Після Великодня почалася Світла седмиця. Кожен день цього тижня має свої традиції. Цьогоріч 23 квітня східні та західні християни разом відзначають Світлу середу. Про традиції третього дня Світлої седмиці переказують Патріоти України. Далі - мовою ориг...