Загадкові радіосигнали з далекого космосу виявили канадські астрономи

Є цілий ряд теорій про те, що може бути їх причиною, включаючи нейтронну зірку з дуже сильним магнітним полем, яке обертається дуже швидко, дві нейтронні зірки, що зливаються воєдино, і, як варіант, якусь форму космічного корабля прибульців.

Астрономи розповіли про таємничі сигнали, що виходять з далекої галактики, які вдалося виявити за допомогою телескопа в Канаді. Точна природа і походження спалахів радіохвиль невідома, передають Патріоти України з посиланням на BBC.

Серед 13 швидких радіосигналів, відомих як швидкі радіосплески (з англ. Fast Radio Bursts (FRB) - ред.), був дуже незвичайний повторюваний сигнал, що виходить від одного і того ж джерела, який знаходиться на відстані близько 1,5 мільярди світлових років від землі.

Про таку подію раніше повідомляв тільки один телескоп, пише видання.

Обсерваторія CHIME, розташована в Оканаганской долині Британської Колумбії, складається з чотирьох напівциліндричних антен довжиною 100 метрів, які щодня сканують всю північну частину неба.

Телескоп почав працювати тільки в минулому році, майже відразу виявивши 13 радіосплесків, включаючи ту, що повторюється.

FRB - це поодинокі радіоімпульси тривалістю кілька мілісекунд невідомої природи, що реєструються радіотелескопами.

До теперішнього часу вчені виявили близько 60 одиничних швидких радіосплесків і два повторюваних. Вони вважають, що в небі може бути до тисячі таких радіосплесків кожен день.

"Пилип не до всіх прилип": У християн східного обряду починається Різдв'яний піст. Що треба знати про Пилипівку