"Антей" штурмує небо: Як "Авіалінії Антонова" відновлюють свій повітряний флот

Історія радянського важкого турбогвинтового транспортного літака Ан-22 «Антей» почалася в 1960 році.

У лютому – травні 2016 року Державне підприємство «Антонов» відновило і підняло в небо широко фюзеляжний вантажний літак Ан-22 «Антей», після чого він активно був задіяний у перевезеннях по всьому світу в складі «Авіаліній Антонова». Подія не типова в тому плані, що літак був побудований в 1974 році та не літав з 2009 року, передають Патріоти України з посиланням на Промисловий портал.

Історія радянського важкого турбогвинтового транспортного літака Ан-22 «Антей» почалася в 1960 році. Вантажна кабіна проектувалася з урахуванням перевезення всієї наявної в країні військової та цивільної техніки масою до 50 тонн.

Для можливості експлуатації з ґрунтових аеродромів застосовано многоколісне шасі з пневматиками низького тиску. Літак планувалося оснастити чотирма турбогвинтовими двигунами НК-12МВ з гвинтами АВ-90 діаметром 6,2 метра.

До літа 1964 року було виготовлено перший прототип, який отримав позначення Ан-22 «Антей» (названий на честь непереможного велетня з грецької міфології, який був сином богині землі Геї та міг нескінченно отримувати нові сили від зіткнення з землею і тому ніколи не втомлювався).

Перший політ Ан-22 зробив 27 лютого 1965 з аеродрому Київського авіазаводу Святошин на військовий аеродром у місті Узин Київської області. Перша публічна демонстрація літака відбулася 15 червня 1965 року у Франції, на авіасалоні в Ле Бурже.

Серійне виробництво Ан-22 було організовано на Ташкентському авіазаводі. Перші «Антеї» стали надходити у ВПС СРСР в січні 1969 року. Виробництво літака тривало до січня 1976 року. Всього було випущено 66 «Антея», з них 22 – у варіанті Ан-22А.

Виробництво Ан-22 було припинено на користь розширення виробництва новітнього в той час турбореактивного військово-транспортного літака Іл-76, яке розгорталось на Ташкентському авіазаводі з початку 1970-х років. Крім того, турбогвинтові двигуни стали вважатися застарілими та більш складними в обслуговуванні та ремонті.

В процесі експлуатації Ан-22 «Антей» в катастрофах і аваріях втрачено дев’ять машин.

Крім України нині в льотному стані знаходяться ще сім літаків в Росії.

Основні тактико-технічні характеристики

Екіпаж: 5-6 чоловік
Пасажиромісткість: 29 осіб, які супроводжують вантаж або 290 солдатів або 206 поранених або 151 парашутист-десантник.
Вантажопідйомність: 60000 кг
Довжина: 57,31 м
Висота: 12,54 м
Розмах крила: 64,40 м
Маса спорядженого: 120000 кг
Нормальна злітна маса: 205000 кг
Максимальна злітна маса: 226000 кг
Маса палива у внутрішніх баках: 127619 л
Максимальна швидкість: 650 км/год
Крейсерська швидкість: 580 км/год
Практична дальність: 5225 км
Перегінна дальність: 8500 км
Практична висота польоту: 9000 м
Довжина розгону: 1460 м
Довжина пробігу: 800-1040 м.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

Хіти тижня. "Поліцейський бив головою об асфальт": На Київщині розгорівся скандал через побиття правоохоронцями адвоката (фото, відео)

субота, 4 квітень 2020, 0:35

Українські правоохоронці все частіше стають фігурантами конфліктів з цивільним населенням. У Броварах під Києвом розгорівся скандал через поведінку співробітників патрульної поліції. "По предварительной информации, 27 марта 2020 года сотрудники патруль...

Хіти тижня. "Розв'язавши війну проти ОПЕК, Путін не усвідомлює, що це не українська армія зразка 2014 року", - Рабинович

субота, 4 квітень 2020, 0:10

Російський фінансист вважає, що Росію та її президента в конфлікті з ОПЕК очікує "щось набагато серйозніше" за російсько-українську війну. "Зараз, розв'язавши війну проти Саудівської Аравії та інших членів ОПЕК, Путін, найімовірніше, не усвідомлює, про...