"Антей" штурмує небо: Як "Авіалінії Антонова" відновлюють свій повітряний флот

Історія радянського важкого турбогвинтового транспортного літака Ан-22 «Антей» почалася в 1960 році.

У лютому – травні 2016 року Державне підприємство «Антонов» відновило і підняло в небо широко фюзеляжний вантажний літак Ан-22 «Антей», після чого він активно був задіяний у перевезеннях по всьому світу в складі «Авіаліній Антонова». Подія не типова в тому плані, що літак був побудований в 1974 році та не літав з 2009 року, передають Патріоти України з посиланням на Промисловий портал.

Історія радянського важкого турбогвинтового транспортного літака Ан-22 «Антей» почалася в 1960 році. Вантажна кабіна проектувалася з урахуванням перевезення всієї наявної в країні військової та цивільної техніки масою до 50 тонн.

Для можливості експлуатації з ґрунтових аеродромів застосовано многоколісне шасі з пневматиками низького тиску. Літак планувалося оснастити чотирма турбогвинтовими двигунами НК-12МВ з гвинтами АВ-90 діаметром 6,2 метра.

До літа 1964 року було виготовлено перший прототип, який отримав позначення Ан-22 «Антей» (названий на честь непереможного велетня з грецької міфології, який був сином богині землі Геї та міг нескінченно отримувати нові сили від зіткнення з землею і тому ніколи не втомлювався).

Перший політ Ан-22 зробив 27 лютого 1965 з аеродрому Київського авіазаводу Святошин на військовий аеродром у місті Узин Київської області. Перша публічна демонстрація літака відбулася 15 червня 1965 року у Франції, на авіасалоні в Ле Бурже.

Серійне виробництво Ан-22 було організовано на Ташкентському авіазаводі. Перші «Антеї» стали надходити у ВПС СРСР в січні 1969 року. Виробництво літака тривало до січня 1976 року. Всього було випущено 66 «Антея», з них 22 – у варіанті Ан-22А.

Виробництво Ан-22 було припинено на користь розширення виробництва новітнього в той час турбореактивного військово-транспортного літака Іл-76, яке розгорталось на Ташкентському авіазаводі з початку 1970-х років. Крім того, турбогвинтові двигуни стали вважатися застарілими та більш складними в обслуговуванні та ремонті.

В процесі експлуатації Ан-22 «Антей» в катастрофах і аваріях втрачено дев’ять машин.

Крім України нині в льотному стані знаходяться ще сім літаків в Росії.

Основні тактико-технічні характеристики

Екіпаж: 5-6 чоловік
Пасажиромісткість: 29 осіб, які супроводжують вантаж або 290 солдатів або 206 поранених або 151 парашутист-десантник.
Вантажопідйомність: 60000 кг
Довжина: 57,31 м
Висота: 12,54 м
Розмах крила: 64,40 м
Маса спорядженого: 120000 кг
Нормальна злітна маса: 205000 кг
Максимальна злітна маса: 226000 кг
Маса палива у внутрішніх баках: 127619 л
Максимальна швидкість: 650 км/год
Крейсерська швидкість: 580 км/год
Практична дальність: 5225 км
Перегінна дальність: 8500 км
Практична висота польоту: 9000 м
Довжина розгону: 1460 м
Довжина пробігу: 800-1040 м.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

З архіву ПУ. Образилась порівняннями зі Скабеєвою: Наталія Мосейчук "вибухнула" під час політичного ток-шоу на "1+1" (відео)

вівторок, 11 серпень 2020, 16:00

Свою позицію щодо тиску на журналістів вона висловила після виступу кандидатки в народні депутати від партії п'ятого президента України Петра Порошенка "Європейська солідарність" Софії Федини. "Я закликаю вас, тому що ваші відсотки на виборах будуть за...

З архіву ПУ. Сепаратист, який організовував "ЛНР", йде у Верховну Раду "під крилом" Медведчука (фото, відео)

вівторок, 11 серпень 2020, 15:00

Струк іде самовисуванцем, але при цьому використовує символіку політичної партії Віктора Медведчука "Опозиційна платформа — За життя". Про це у Facebook повідомив журналіст Євген Спірін, який опублікував фото підкупу виборців скандальним кандидатом, пе...