Будівництво баржі на замовлення Світловодського річкового терміналу здійснять ізмаїльські підприємства «Дунайсудносервіс» та «Дунайсудоремонт», передають Патріоти України з посиланням на Думскую.
Закладка кіля несамохідної баржі відбудеться вже у квітні. Завершення робіт і здача замовнику заплановані на другу половину 2020 року. Баржа проекту D-6000 відноситься до типу «ріка-море» і призначена для перевезення зернових вантажів. Вона буде оснащена люками і відповідними механізмами. Вантажопідйомність баржі складе 6000 тонн.
Наявність двох трюмів сумарним об’ємом 8000 кубометрів дозволить при необхідності перевозити одночасно дві різні партії вантажу. На будівництво цього судна вагою 1280 тонн буде витрачено 1 230 тонн сталі. Довжина баржі становитиме 127,6 м, ширина – 16,30 м, осадка – 3,80 м.
"Особливо приємно, що це повністю український проєкт: баржу для українського замовника будують два українських підприємства з українського металу, розробником проєкту є українське проєктне бюро", – розповів директор ПрАТ «Дунайсудносервіс» Станіслав Чімбер.
На свято можна приготувати прості страви, які не вдарять по фігурі. У неділю, 23 червня, цьогоріч відзначатиметься Трійця – 50-й день після Великодня (Воскресіння Христове). Традиційно меню на Паску жирне, у ньому багато м'ясних страв, оскільки до свя...
Провідна або поминальна неділя, проводи, провідки, гробки, опроводи, радониця, дарна неділя, радниця, Томина неділя – все це назви однієї і тої ж традиції – згадувати душі померлих в першій після Великодня недільний день. Провідна неділя 2025 року у хр...