
Такого висновку дійшли вчені з Медичного центру Університету Вандербільта (США), передають Патріоти України з посиланням на іноземні ЗМІ.
Зазначається, що вони проаналізували дані 1,4 млн дорослих осіб. Їхні анкети поділили на кілька груп. З'ясувалося, що ті, хто вживав велику кількість продуктів, багатих на клітковину, а також натуральні йогурти, рідше страждали від онкологічних захворювань органів дихання. У них ризик розвитку раку легень знижувався на 33% проти тих, хто не мав у раціоні йогуртів і клітковини.
"Захисний ефект може бути пов'язаний із наявністю у цих продуктах пребіотиків. Ці речовини не засвоюються організмом, проте ефективно стимулюють ріст корисної мікрофлори в кишечнику", – пояснили вчені.
Цей неймовірно красивий метеорний потік можна спостерігати щороку у один і той самий період року. З 17 липня по 24 серпня над Землею спостерігатиметься найбільш видовищний літній метеорний потік - Персеїди, максимальна активність очікується 12–13 серпн...
Для всього православного світу це особлива дат - саме в цей день відзначається велике свято Покрови Пресвятої Богородиці. З Третьою Пречистою пов'язано безліч народних традицій і забобонів, передають Патріоти України. Етимологія назви цього свята похо...