
Дослідження групи вчених з Національного інституту онкології (США) показало, що люди похилого віку, які їдять більше рослинного білка (горіхи, тофу, кіноа, бобові), ніж тварини (червоне м'ясо, курка, риба), живуть довше, передають Патріоти України з посиланням на іноземні ЗМІ.
Вчені вивчили інформацію про харчування понад 400 тисяч літніх чоловіків і жінок, щоб зрозуміти, скільки протеїну вони вживали в їжу і яким він був: тваринам або рослинним.
Цей неймовірно красивий метеорний потік можна спостерігати щороку у один і той самий період року. З 17 липня по 24 серпня над Землею спостерігатиметься найбільш видовищний літній метеорний потік - Персеїди, максимальна активність очікується 12–13 серпн...
Для всього православного світу це особлива дат - саме в цей день відзначається велике свято Покрови Пресвятої Богородиці. З Третьою Пречистою пов'язано безліч народних традицій і забобонів, передають Патріоти України. Етимологія назви цього свята похо...