«Вже як традиція після тренування, новинка від @limoicecream. Big Star - пломбір та шоколадний соус. А які у тебе традиції після тренування?», - написав спортсмен, відверто рекламуючи новий сорт морозива.Нагадаємо, Беленюк не вперше рекламує морозиво цієї торгової марки. Раніше він вже рекламував морозиво Be Strong.«Шалено люблю спорт, а кататись на велосипеді, щоразу коли трапляється вільний час, - це звичка ще з дитинства. Але у спекотні дні, часом важко довго їздити, хочеться перепочити та охолодитись! Мій рятунок – морозиво .... Ідеально підходить людям для яких спорт, як і активний відпочинок, – невід’ємна частина життя! Тож, куштуй морозиво ..., щоб бути завжди Strong», - написав Беленюк.Зазначимо, що рекламувати різні товари – звичне явище для спортсменів, але для народного депутата - це дурний тон.
До речі, раніше Беленюк рекламував мінеральну воду «Моршинська».
14 вересня за новим церковним календарем (27 вересня за старим) - Воздвиження Хреста Господнього, нагадують Патріоти України. Свято пов'язане з ім'ям рівноапостольної Олени, матір'ю імператора Костянтина, яка, згідно з церковним переказом, відшукала Хр...
Різдво Пресвятої Богородиці віруючі за новим стилем відзначають 8 вересня. І цей день вважається дуже сильним енергетично, а молитви мають особливу потужність. За однією з традицій жінки, у яких немає дітей, накривають святковий стіл і запрошують бідни...