Експерт розповів, коли в Україні з'являться комфортні електрички

За останні 12 років не було придбано жодного нового приміського електротяга.

Кількість електричок суттєво зменшилась, розповів експерт із транспорту Олександр Кава, передають Патріоти України з посиланням на Gazeta.ua.

"В Україні дбають більше про інтереси олігархів, а не простих громадян. Олігархи на електричках не їздять. Тому всі роки незалежності для приміських перевезень використовується старий електротранспорт, який залишився ще з радянських часів", - продовжує Кава.

В Укрзалізниці заявляють, що рентабельність приміських сполучень складає мінус 900%. Вкладають 9 грн, а заробляють -1 грн. До фінансування перевезень має долучатися місцева влада. "Укрзалізниця справедливо покладає вину за низьку рентабельність на обласні бюджети. У всіх розвинених країнах приміські перевезення компенсують за рахунок центрального і місцевих бюджетів. В Україні держава залишила Укрзалізницю з проблемою приміських перевезень один на один", - каже експерт.

Найкраще приміські перевезення працюють в Німеччині, Швейцарії та Франції. "Зокрема в Німеччині, щороку для покриття збитків залізниці виділяється 10 мільярдів євро із федерального бюджету та 6 мільярдів - з місцевих. Гроші йдуть на придбання нового рухомого складу, компенсацію перевезень і розвиток інфраструктури. В Європі не покладають на пасажира всі витрати на утримання маршруту. Це оплачує держава. Неправильно тільки піднімати вартість квитків для пасажирів, як роблять це у нас. Потрібно якнайшвидше запровадити дотації на приміські перевезення. Сума має залежати від кількості рейсів, які виконуються в певній області. Також від розміру тарифів, вони встановлюються окремо для кожної з областей", - говорить Олександр Кава.

На думку експерта, відміняти пільговий проїзд в електричках не потрібно. "У Європі теж є пільгові категорії. Це питання вирішили завдяки дотаціям. У нас пропонують замінити пільги адресною допомогою. Але це нічого не вирішить. Урядовці намагаються перекласти проблему на громадян. Навіть якщо всі області повністю розрахуються з залізницею за перевезення пільговиків, це не вирішить проблему. Адже розраховані ці виплати по дуже низькому тарифу. Щоб з'явилися нові електрички, треба виділяти гроші і почати їх закупляти. Поки що через брак рухомого складу, напрямки приміського сполучення в Україні лише скорочуються", - зазначає Олександр Кава.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

14 вересня - Воздвиження Хреста Господнього: Що категорично не можна робити в цей святковий день

субота, 14 вересень 2024, 0:10

14 вересня за новим церковним календарем (27 вересня за старим) - Воздвиження Хреста Господнього, нагадують Патріоти України. Свято пов'язане з ім'ям рівноапостольної Олени, матір'ю імператора Костянтина, яка, згідно з церковним переказом, відшукала Хр...

Різдво Пресвятої Богородиці: Ця сильна молитва, прочитана з чистою душею, допоможе здійснити найзаповітніші бажання

неділя, 8 вересень 2024, 5:00

Різдво Пресвятої Богородиці віруючі за новим стилем відзначають 8 вересня. І цей день вважається дуже сильним енергетично, а молитви мають особливу потужність. За однією з традицій жінки, у яких немає дітей, накривають святковий стіл і запрошують бідни...