Агрохолдинг Нібулон за десять років інвестував у будівництво власного флоту $600 млн і на сьогодні є найбільшим суднобудівником і судновласником в Україні, передають Патріоти України з посиланням на НВ.
Власний флот компанії складається з 75 барж, катерів, плавкранів і т. п. У 2018/2019 маркетинговому році агрохолдинг відвантажив на зовнішні ринки 5,2 млн т зернових і олійних, з них 3,3 млн т Нібулон перевіз внутрішніми водними шляхами України - Дніпром та Південним Бугом.
Щоб реалізувати подібну логістику, Нібулон побудував 12 портових терміналів на Дніпрі та Південному Бузі, а також викупив суднобудівний завод Лиман, який до того простоював. На сьогодні в структурі вантажоперевезень компанії річковий транспорт займає 60%, залізниця - третини, решта - автотранспорт.
Причина інтересу Нібулона до водного транспорту - економічна. "Перевезення річкою дешевше, ніж залізницею або автотранспортом, якщо враховувати все, включаючи навантаження", - пояснює Юрій Скічко, співзасновник компанії Агровіста, яка також розвиває власну річкову доставку.
За словами Сергія Вовка, головного редактора порталу Центр транспортних стратегій, річки допомогли Нібулону отримати перевагу при експорті. "Той, хто пропонує більш дешеву логістику, той і виграє, - пояснює він. - Якщо раніше була можливість боротися ціною за зерно виробників, використовувати фінансові важелі, то зараз все зводиться до оптимізації транспортної складової".
Для всього православного світу це особлива дат - саме в цей день відзначається велике свято Покрови Пресвятої Богородиці. З Третьою Пречистою пов'язано безліч народних традицій і забобонів, передають Патріоти України. Етимологія назви цього свята похо...
14 вересня за новим церковним календарем (27 вересня за старим) - Воздвиження Хреста Господнього, нагадують Патріоти України. Свято пов'язане з ім'ям рівноапостольної Олени, матір'ю імператора Костянтина, яка, згідно з церковним переказом, відшукала Хр...