Російські літаки БЕ-200, будуть оснащуватись двигунами ПД-10, що мають бути розроблені на базі двигуна ПД-14 та поставлені на серійне виробництво. Таке рішення було прийнято з огляду на розрив російсько-української кооперації, адже раніше на цей літак встановлювались українські двигуни Д-436 ТП, виробництва Мотор Січ, передають Патріоти України з посиланням на росЗМІ.
Початково Мінпромторг планував замінити українські двигуни Д-436ТП на російсько-французькі SaM146, які встановлюють на SSJ 100. Але поставка двигуна з комплектуючими з країни-члена НАТО ставила під загрозу виконання оборонзамовлення. Це і було відзначено Генпрокуратурою, яка визнала дослідно-конструкторську роботу по ремоторизації Бе-200 вартістю 13 млрд руб. недоцільною, повідомивши Мінпромторг про наявні ризики зриву оборонного замовлення через введені санкції.
За словами джерела, близького до керівництва Міноборони, в рамках держпрограми озброєнь до 2027 року можуть купити до 16 літаків-амфібій (для розміщення на чотирьох флотах), а МНС - ще шість, довівши їх загальну кількість до 18. Потенційне замовлення на два десятка бортів є вкрай важливим для ТАНТК ім. Бериева, що забезпечить завантаження його виробничих ліній на кілька років вперед, вважає високопоставлене джерело в авіапромі. Але, проблема в тому, що ПД-10 ще не існує - його тільки належить розробити на базі теж не запущеного в серію ПД-14.
25 березня за новим стилем (7 квітня - за старим) - Благовіщення Пресвятої Богородиці, яке належить до числа дванадесятих свят, тобто, найбільш значущих у житті Ісуса Христа і Богородиці. За Біблією, саме в цей день Архангел Гавриїл повідомив Діві Марі...
За новоюліанським календарем християни східного обряду України вперше святкують день ангела жінки на ім'я Віра, Любов, Надія і Софія. Ще минулого року цей день припадав на 30 вересня. Також в честь цього дня іменинницям обов'язково потрібно сходити в ц...