Буквально за хвилину на його смартфон прийшло безліч повідомлень про зняття коштів з банківської карти. Коли він став перевіряти свій баланс в Приват24, виявилося, що рахунок порожній. При цьому, клієнт розповів, що встановив ліміт на покупки в інтернеті в розмірі 5 гривень.
Під час бесіди з оператором йому пояснили, що банк порахував сайт безпечним і дозволив провести оплату без будь-яких підтверджень з його боку.
При цьому, з банківської картки клієнта зникла чимала сума в 2,600 гривні. Чоловік написав, що після такого негативного досвіду у нього немає довіри до банку і бажання далі з ним співпрацювати.
Представник ПриватБанку під обуреним повідомленням клієнта написав, що банк не надає будь-яку інформацію про клієнта третім особам. Він нагадав, що не варто залишати дані картки на сторонніх сайтах і підтверджувати авторизацію карти. Таким чином, користувач нібито дає згоду на подальші списання з карти без додаткового підтвердження. Відв'язати карту від можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу, таким чином вдасться уникнути подібних ситуацій.
14 вересня за новим церковним календарем (27 вересня за старим) - Воздвиження Хреста Господнього, нагадують Патріоти України. Свято пов'язане з ім'ям рівноапостольної Олени, матір'ю імператора Костянтина, яка, згідно з церковним переказом, відшукала Хр...
Різдво Пресвятої Богородиці віруючі за новим стилем відзначають 8 вересня. І цей день вважається дуже сильним енергетично, а молитви мають особливу потужність. За однією з традицій жінки, у яких немає дітей, накривають святковий стіл і запрошують бідни...