На ній може існувати життя: Вчені виявили у Чумацькому шляху "вільно плаваючу" планету

Команда вчених з Варшавського університету виявила на Чумацькому Шляху блукаючу планету-вигнанця розміром з Землю, на якій може бути життя. Про це розповідає Мirror, передають Патріоти України.

Відзначається, що ця "вільно плаваюча" планета - найменша з коли-небудь виявлених.

Це відкриття підтверджує теорію, що наша галактика рясніє потенційно населеними інопланетними світами, блукаючими у темряві космосу. Їх важко виявити, але вони з великою ймовірністю можуть бути родючими. У деяких з цих планет під крижаною кіркою є рідкі океани. Вони не прив'язані ні до якого сонця - тобто безцільно дрейфують.

Команда Варшавського університету використовувала метод, званий гравітаційним мікролінзуванням. Те, як світло далекої зірки змінилося, коли воно було спотворено гравітацією іншої зірки, видало присутність планети.Це випливає із загальної теорії відносності Ейнштейна. Вимірюючи тривалість події і форму кривої блиску, фахівці можуть оцінити масу лінзуючого об'єкта.

"Коли ми вперше помітили цю подію, було ясно, що вона має бути викликана дуже маленьким об'єктом", - сказав співавтор дослідження доктор Радослав Полеськи.

Його маса знаходиться між масою Землі і Марса, і це планета-вигнанець. Вважається, що планети-вигнанці сформувалися в протопланетних дисках навколо зірок, перш ніж були викинуті гравітаційною взаємодією з іншими об'єктами. Раніше в цьому році група вчених із США підрахувала, що тільки навколо Чумацького Шляху обертається понад 100 мільярдів таких планет.

Один з найважливіших для християн днів року. Благовіщення Пресвятої Богородиці: Історія і заборони свята