16 березня 1936-го з конвеєра Горьківського автозаводу зійшов радянський автомобіль середнього класу - ГАЗ-М1, передають Патріоти України.
ГАЗ-М1 з'явився з подачі інженерів американської компанії Ford Motor Company. В той період радянський автопром мав відповідний договір з американцями. Для "емки" останні надали технічну документацію на автомобіль F40. З цих креслень горьківські інженери "списали" лімузин.
"Емка" не мала системи опалення. Тому шофери підсовували дерев'яні брусочки під стулки кришки капота, щоб гаряче повітря від мотора йшло в сторону салону, відігріваючи хоча б вітрове скло. Пасажирам, які сиділи позаду водія, тепла не діставалося. Також зміни торкнулися зовнішнього вигляду машини. Вона отримала: унікальні бампери, крила, стулкову кришку капота і облицювання радіатора.
Замість V-подібної "вісімки" в Горькому взяли вдосконалений мотор від ГАЗ-АА. Таким чином, до 80 км/год автомобіль розганявся за 24 с. Крім цього, машина могла досягати швидкості понад 100 км/год. На сто км машина використовувала 14,5 л палива.
14 вересня за новим церковним календарем (27 вересня за старим) - Воздвиження Хреста Господнього, нагадують Патріоти України. Свято пов'язане з ім'ям рівноапостольної Олени, матір'ю імператора Костянтина, яка, згідно з церковним переказом, відшукала Хр...
Різдво Пресвятої Богородиці віруючі за новим стилем відзначають 8 вересня. І цей день вважається дуже сильним енергетично, а молитви мають особливу потужність. За однією з традицій жінки, у яких немає дітей, накривають святковий стіл і запрошують бідни...