16 березня 1936-го з конвеєра Горьківського автозаводу зійшов радянський автомобіль середнього класу - ГАЗ-М1, передають Патріоти України.
ГАЗ-М1 з'явився з подачі інженерів американської компанії Ford Motor Company. В той період радянський автопром мав відповідний договір з американцями. Для "емки" останні надали технічну документацію на автомобіль F40. З цих креслень горьківські інженери "списали" лімузин.
"Емка" не мала системи опалення. Тому шофери підсовували дерев'яні брусочки під стулки кришки капота, щоб гаряче повітря від мотора йшло в сторону салону, відігріваючи хоча б вітрове скло. Пасажирам, які сиділи позаду водія, тепла не діставалося. Також зміни торкнулися зовнішнього вигляду машини. Вона отримала: унікальні бампери, крила, стулкову кришку капота і облицювання радіатора.
Замість V-подібної "вісімки" в Горькому взяли вдосконалений мотор від ГАЗ-АА. Таким чином, до 80 км/год автомобіль розганявся за 24 с. Крім цього, машина могла досягати швидкості понад 100 км/год. На сто км машина використовувала 14,5 л палива.
На знімках зображені солдати та місцеві мешканці. Фото зберігаються у Австрійському державному архів. Журналісти пропонують переглянути світлини селища Перегінське - тепер Рожнятівський район Івано-Франківської області, передають Патріоти України. Вони...
На свято можна приготувати прості страви, які не вдарять по фігурі. У неділю, 23 червня, цьогоріч відзначатиметься Трійця – 50-й день після Великодня (Воскресіння Христове). Традиційно меню на Паску жирне, у ньому багато м'ясних страв, оскільки до свя...