Науковці б'ють на сполох: Виявлено новий вид коронавірусу

"Новий коронавірус діареї" SADS-CoV походить від коронавірусу кажанів.

Новий тип коронавіруса SADS-CoV, що вражає клітини кишечника, виявлений в Китаї. Відповідне дослідження нового типу коронавіруса провели американські вчені, а результати його опубліковані в журналі PNAS в неділю, 8 листопада, передають Патріоти України.

Як виявилося, носіями даного вірусу, який може бути небезпечний і для людини, виявилися свині.

Вчені провели докладне дослідження і визначили, що коронавірус SADS-CoV, який, ймовірно, походить від коронавірусу кажанів HKU2, призводить до синдрому гострої діареї у свиней. Особливо йому піддані поросята.
Біологам з Університету Північної Кароліни в Чейпел-Хілл вдалося заразити їм культури людських клітин. Таким чином вони довели, що новий вірус небезпечний і для людей.
Крім того, як відзначають вчені, вдалося визначити, що від кажанів до свиней вірус перейшов ще в 2016 році. Йдеться про альфа-коронавірус, на відміну від Covid-19, який є бета-коронавірусом.
"Дані досліджень доводять, що SADS-CoV має широкий спектр і володіє внутрішнім потенціалом до поширення між тваринами і людьми. Ефективне зростання вірусу в первинних клітинах легенів і кишечника людини вказує, що SADS-CoV - потенційний новий коронавірус підвищеного ризику", - зазначили вчені.

Відзначається, що біологи також перевірили і лікування хвороби від SADS-CoV. За їхніми даними, ремдесивір, який зараз використовують у важких випадках Covid-19, "ефективно блокував" реплікацію rSADS-CoV в пробірці.

Один з найважливіших для християн днів року. Благовіщення Пресвятої Богородиці: Історія і заборони свята