Науковці розповіли, чому чоловіки частіше вмирають від коронавірусу

АПФ2 є важливою ланкою "в прогресуванні захворювань легенів, які пов'язані з COVID-19", зазначив вчений.

Вчені з'ясували, чому від коронавірусу частіше вмирають чоловіки, а не жінки. Справа в тому, що у чоловічої статі більш висока концентрація ангіотензин-перетворюючого ферменту 2 (АПФ2) в крові. Як говориться в журналі European Heart Journal, даний фермент дозволяє інфекції проникнути в організм, передають Патріоти України.

За словами професора кардіології в Університетському медичному центрі Гронінгена (UMCG) Адріана Воорса, АПФ2 є важливою ланкою "в прогресуванні захворювань легенів, які пов'язані з COVID-19".

В результаті дослідження крові понад 3,5 тисячі пацієнтів з серцевою недостатністю було з'ясовано, що у чоловіків концентрація ферменту куди вища, ніж у жінок.

"Коли ми виявили, що один з найяскравіших біоіндикаторів, АПФ2, був набагато вище у чоловіків, ніж у жінок, я зрозумів, що це може пояснювати, чому серед чоловіків ймовірність смерті від COVID-19 вище, ніж серед жінок", - говорять автори дослідження.

При цьому АПФ2 є не тільки в легенях, а й в серці, нирках і тканинах, які обволікають кровоносні судини.

Хіти тижня. "Колісницю" доведеться замінити: На Росії чоловік вийшов почистити авто біля будинку і ... дивом уникнув смерті (відео)