Журнал AutoBild склав список автомобілів, які найрідше та найчастіше ламаються безпосередньо в дорозі. Дослідження базується на основі даних німецького автоклубу ADAC, передають Патріоти України.
Ось уже як протягом більше ста років клуб ADAC приходить на допомогу автомобілістам, які ламаються в дорозі. У 2019 його члени виїхали на понад 3 млн 700 тис. викликів, що в середньому склало більше 10 000 операцій з порятунку на день. Коли механіки виришають на виклик, вони фіксують марку і модель автомобіля, а також її несправність, завдяки чому журналісти потім можуть зібрати зведені дані ы визначити найменш та найбільш проблемні машини, а також назвати поломки, з якими найчастіше доводиться стикатися.
Так що ж показує статистика? Як не дивно, з 113 моделей автомобілів 25 марок, які в ній опинилися, найбільшою надійністю користуються німецькі автомобілі преміум-класу – Audi (A1, A3, A4, A5, Q3, Q5, A6), BMW (1,2,3, 4, 5-Series, X1 X3) і Mercedes (A-Class, B-Class, CLA, GLA, GLC, GLK, GLE). Втім, стосується це не всього люксу – Mercedes E-Class виявився дуже "ламучим" автомобілем (модель до 2013 року випуску), у нього часто відзначаються проблеми з такими компонентами, як стартер, замок запалювання і акумулятор, а також дефекти рульового управління.
Крім того, серед кращих виявилася пара моделей Toyota (Aygo, Yaris) і Mitsubishi (Space Star, ASX). Нарешті, похвали удостоїлися також Citroën C3, Honda Jazz, Mazda CX-3, Renault Captur, Fiat Punto, Peugeot 2008, Hyundai Tucson, Skoda Rapid і Mini.
А ось в списку аутсайдерів опинилися два Smart (Fortwo и Forfour), Fiat 500, Ford Kuga, Hyundai i20, Peugot 308. Також часто в дорозі ламалися мінівени – Ford S-Max, Seat Alhambra, VW Sharan і Opel Meriva. Але все ж найбільше виникали проблеми з Nissan Qashqai і Kia Ceed. Однак заради справедливості варто відзначити, що у Кашкая як такого все добре – його репутацію лише підмочив бортовий акумулятор, який часто виходив з ладу.
Втім, проблема акумулятора характерна для всіх автомобілів: згідно зі статистикою аварій ADAC, на неї припадає 41,8% всіх несправностей (в середньому батарея виходить з ладу на 5-6 році життя). Далі найбільш частими йдуть проблеми по двигуну (до таких належать, наприклад,вприск, датчики і запалювання) – їх частка становить 17,4%. Замикає ТОП-3 несправності електроніки (зокрема, стартера і освітлення) – на них припадає 10,6% всіх поломок.
Провідна або поминальна неділя, проводи, провідки, гробки, опроводи, радониця, дарна неділя, радниця, Томина неділя – все це назви однієї і тої ж традиції – згадувати душі померлих в першій після Великодня недільний день. Провідна неділя 2025 року у хр...
Після Великодня почалася Світла седмиця. Кожен день цього тижня має свої традиції. Цьогоріч 23 квітня східні та західні християни разом відзначають Світлу середу. Про традиції третього дня Світлої седмиці переказують Патріоти України. Далі - мовою ориг...