Нові технології: Науковці навчились виявляти наркоманів за відбитками пальців

На думку вчених, відкриття дозволить зробити суспільство безпечнішим і швидше допомогти залежним із лікуванням.

Вчені провели досліди з виявлення наркоманів шляхом аналізу відбитків їхніх пальців. Про це повідомляє The Journal of Analytical Toxicology, передають Патріоти України.

Команда вчених з Університету Суррея розповіла, що знімала відбитки пальців у людей, які звернулися за допомогою в реабілітаційні центри і протягом попередніх 24 годин вживали кокаїн або героїн. Навіть якщо ретельно вимити руки перед експертизою, мікроскопічні сліди наркотиків переносяться на знімки разом з чорнилом.

Відзначається, що в ході дактилоскопії молекули з наркотиками були виявлені і у людей, які не приймали самі наркотики, а лише мали з наркоманами фізичний контакт. Аналіз може ідентифікувати сліди героїну, кокаїну або 6-АМ у того, хто обмінявся рукостисканням з людиною, яка приймала наркотики, а також у того, хто міг доторкнутися до наркотику.

На думку вчених, відкриття нової технології виявлення людей, хворих на наркоманію, дозволить зробити суспільство безпечнішим і швидше допомогти залежним із лікуванням.

З архіву ПУ. "Дуже спокуслива лялечка": Міс Україна без білизни продемонструвала свої принади крупним планом (фото)