Україні, з огляду на розміщення на перетині світових торгових шляхів, економічно вигідно розвивати транзитні потужності, і отримувати гроші за транзит.
На Другому міжнародному форумі "Один пояс - один шлях" в Пекіні перший віце-прем'єр-міністр - міністр економічного розвитку і торгівлі Степан Кубів запропонував Китаю прокласти через Україну логістичний коридор в ЄС. Пропозиція передбачає проектний портфель: "розвиток портової інфраструктури, об'єктів альтернативної енергетики, будівництво автомобільних доріг і мостів, розвиток об'єктів залізниці та аеропортів, високі технології, співпраця в аерокосмічній сфері, переробка агропродукції", передають Патріоти України з посиланням на Сегодня.
Як розцінювати цю заяву, розповіли експерти.
"Україна може бути цікава Китаю, якщо тут буде база, де Китай зможе частина продукції перетворювати в готову і поставляти в Європу", - зазначив економіст Борис Кушнірук. Для цього, за його словами, Київ має створити податкові умови, зокрема, знизити ставки прямих податків.
Крім того, Україні, з огляду на розміщення на перетині світових торгових шляхів, економічно вигідно розвивати транзитні потужності, і отримувати гроші за транзит, каже експерт в сфері транспорту Богдан Долінце. "Знаю, Україна розглядалася [Китаєм] як елемент перевалочної бази для пересортовування і подальшої відправки авіаційних вантажів в частині посилок, які стрімко розвиваються в світі", - зазначив він.
Долінце нагадав, що Китай в рамках проекту "Один пояс - один шлях" активно інвестує в логістичну інфраструктуру. За його словами, створення вантажного аеропорту для цих цілей Україні не вигідно. "Якщо створювати аеропорт чисто під вантажні перевезення, тобто ризики - це повинні бути дуже великі обсяги вантажних перевезень. Інакше виникне питання: як конкурувати з іншими хабами. Так як сьогодні більше половини світових авіаційних вантажів перевозяться не вантажними літаками, а довантажуются в звичайні пасажирські лайнери у вільні обсяги", - сказав експерт.
Нагадаємо, в 2013 році Китай оголосив про нову стратегію економічного розвитку "Один пояс - один шлях", спрямовану на створення інфраструктури та налагодження взаємозв'язків між країнами Євразії. Ідея Нового Шовкового шляху грунтується на прикладі Великого шовкового шляху, який в давнину був одним з найважливіших торговельних маршрутів в світі. Китай планує вкласти в реалізацію стратегії 800 млрд доларів до 2020 року. Раніше Європа висловила зацікавленість в Новому Шовковому шляху.
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.
14 вересня за новим церковним календарем (27 вересня за старим) - Воздвиження Хреста Господнього, нагадують Патріоти України. Свято пов'язане з ім'ям рівноапостольної Олени, матір'ю імператора Костянтина, яка, згідно з церковним переказом, відшукала Хр...
Різдво Пресвятої Богородиці віруючі за новим стилем відзначають 8 вересня. І цей день вважається дуже сильним енергетично, а молитви мають особливу потужність. За однією з традицій жінки, у яких немає дітей, накривають святковий стіл і запрошують бідни...