Поради експерта: Яке авто купити, якщо раніше їздив на автобусі (фото)

Звістку про подовження карантинних заходів навряд чи можна вважати несподіваною. Стає зрозуміло, що у найближчим часом громадський транспорт працювати не буде, а тому покупка авто – ледь не єдиний варіант вирішення потреби у переміщенні.

Про подовження карантину розповів прем’єр-міністр України Денис Шмигаль. За його словами, ключова сфера, якої стосуються карантинні заходи – це громадський транспорт та пасажирські перевезення. Очевидно, що навіть при послабленні обмежень громадський транспорт запрацює в останню чергу, передають Патріоти України з посиланням на Авто24.

"Наступні два роки ми будемо жити в умовах протистояння цій хворобі і збереження життя та здоров'я наших людей. Тому тут не має бути ілюзій, що в травні місяці закінчився карантин і ми всі вийшли і все забули", – говорить пан Шмигаль. Отже, надії на відновлення звичної роботи громадського транспорту у найближчі місяці або навіть роки майже нема. Саме час подумати про власне авто.

Навіть якщо у вашому розпорядженні дуже невеликий бюджет – не варто опускати руки. Варіанти завжди знайдуться. Головне – не боятись техніки і виважено підійти до її вибору.

Нащадки радянської епохи

Старі "Жигулі", "Запорожець", "Москвич" або "Волгу" можна купити навіть за кілька сотень доларів. Так, це буде купа металобрухту і для того, аби привести її до більш-менш придатного стану, знадобиться ще пару сотень доларів та трохи часу.

Найкращим вибором серед таких надбюджетних раритетів вважаються задньопривідні моделі ВАЗ. Запчастини до них досі доступні, а примітивна конструкція дозволяє ремонтувати їх у будь-яких умовах. Незважаючи на дуже почесний вік, з задачею по переміщенню з точки "А" в точку "Б" більшість з них впорається.

З "Москвичами" ситуація приблизно така сама як і з "Жигулями". А ось з "Запорожцями" та "Волгами" справи трохи гірші. Знайти запчастини до "Запорожця" дуже складно, а для "Волги" вони значно дорожчі за "Жигулівські".

Найдорожчими у цій категорії є моделі ВАЗ 2108-21099 та, як це не дивно, ЗАЗ "Таврія" і “Славута”. За такі авто інколи просять по кілька тисяч доларів.

Класика 80-х та 90-х

Автомобілі-іномарки, вироблені наприкінці 80-х та на початку 90-х років, можна вважати найкращими творіннями в історії автомобілебудування. Зараз за декілька тисяч доларів можна купити Mercedes-Benz W124, BMW E34 або Audi 100 (А6). Тут на перший план виходить технічний стан авто. Якщо авто справне, пробіг відносно невеликий, а основні вузли та агрегати не зношені – такий автомобіль не потребуватиме вагомих вкладень дуже довго. Але у випадку серйозної поломки витрати на ремонт можуть бути великими.

При бюджеті трохи більше тисячі доларів є сенс розглядати старенькі Opel Omega або Ford Scorpio. Тут головне – знайти екземпляр з цілим, не з’їденим корозією кузовом. Для таких автомобілів нові деталі є в продажу за невисокими цінами, а у якості альтернативи завжди можна купити вузли з розборок.

Бюджетні малолітражки

За 2-4 тисячі доларів можна знайти цілком “живі” Volkswagen Polo, Opel Corsa, Ford Fiesta 90-х років випуску. Щоправда, майже в тій же ціновій категорії знаходяться і старші “брати” – Volkswagen Golf, Opel Vectra та Ford Escort. Тож тут лишається простір для особистих естетичних або якихось інших уподобань.

Витрати на утримання таких авто цілком помірні. Запчастини є у преважній більшості інтернет-магазинів за дуже привабливими цінами. Та й ледь не на кожній СТО, або у гаражному кооперативі, майстри добре розуміються на ремонті та обслуговуванні цих простих та надійних авто.

Рекомендації

Зараз іміджева складова у питанні вибору авто дедалі зменшується і на перший план виходить доступність, надійність та практичність. Якщо вимоги до авто саме такі, а бюджет обмежений кількома тисячами доларів, можна сміливо купувати стареньке авто, головне в якому – гарний технічний стан. Якщо бюджет ще менший, а їздити треба, то згодиться і радянська класика. Але "пригод" та "мороки" з нею значно більше.

Що ж до легальності оформлення при зачинених на карантин Сервісних центрах МВС, перейматись не варто. Можна оформити договір купівлі-продажу, купити "за дорученням" або на крайній випадок – "за техпаспортом". Так, ризики є, але за роки незалежності таким чином було продано величезну кількість авто і це не є великою проблемою.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

Коронавірус в Україні: У "червоному" Харкові нічні клуби проігнорували карантин (відео)

субота, 24 жовтень 2020, 14:30

Харківщина є в лідерах щодо захворюваності коронавірусом в Україні. У Харкові, який віднесений до "червоної" зони епідемічної небезпеки, нічні клуби проігнорували карантинні обмеження. Відповідні відео опублікували очевидці вечірок, а також самі заклад...

Нещодавно зустрічався з Зеленським...: У президента Польщі виявили коронавірус

субота, 24 жовтень 2020, 13:59

З 11 по 13 жовтня Дуда знаходився в Україні з офіційним візитом. Президент Польщі Анджей Дуда заразився коронавірусом після візиту в Україну. Про це повідомляє прес-секретар глави держави Блажей Спіхальский в Twitter, передають Патріоти України. Самопо...