Ця сума в чотири рази більша, ніж у його опонента у другому турі, шоумена Володимира Зеленського.
Найбільше коштів під час першого туру Порошенко витратив на телерекламу – 329 млн грн (56% усіх витрат). Чинний президент замовляв рекламу, зокрема, на телеканалах "Україна" – 96,4 млн грн, "Інтер" – 47 млн, СТБ – 31,8 млн, "Прямий" – 21,8 млн.
Розміщення зовнішньої реклами обійшлося кандидату у 58,2 млн грн (10% усіх витрат).
Серед компаній – одержувачів коштів із виборчого фонду Порошенка переважно фірми, що надають послуги з виготовлення друкованих агітаційних матеріалів. Також 2,2 млн грн кандидат переказав НСК "Олімпійський" за проведення заходів 14-го і 19 квітня.
"Чесно" зазначає, що до витрат фонду необхідно додати гроші, витрачені Порошенком на рекламу у 2018 році, до офіційного початку передвиборчих перегонів. За інформацією, вказаною в декларації, він витратив 122 млн грн, проте за результатами моніторингу політичної реклами на ТБ, ця сума має становити не менше ніж 175 млн грн. Порошенко також активно замовляв протягом усього 2018 року зовнішню рекламу та рекламу в інтернеті, ідеться в аналізі "Чесно".
Провідна або поминальна неділя, проводи, провідки, гробки, опроводи, радониця, дарна неділя, радниця, Томина неділя – все це назви однієї і тої ж традиції – згадувати душі померлих в першій після Великодня недільний день. Провідна неділя 2025 року у хр...
Після Великодня почалася Світла седмиця. Кожен день цього тижня має свої традиції. Цьогоріч 23 квітня східні та західні християни разом відзначають Світлу середу. Про традиції третього дня Світлої седмиці переказують Патріоти України. Далі - мовою ориг...