Що робити, якщо ви підозрюєте у себе коронавірус: Нові рекомендації МОЗ

За необхідності, сімейний лікар скерує до вас мобільну бригаду для взяття аналізів на COVID-19

Заступниця міністра охорони здоров'я Ірина Микичак розповіла на пресбрифінгу про алгоритм лікування пацієнтів, які мають підозру на COVID-19, передають Патріоти України з посиланням на УП.

"Якщо у вас є симптоми COVID-19, то в першу чергу ви маєте дистанційно зв'язатись зі своїм сімейним лікарем.

У випадку, якщо у вас немає декларації, ви все одно можете звернутись в територіальну поліклініку, в районі обслуговування якої ви проживаєте чи проживали історично.

Або ж звернутись на гарячу лінію територіального департаменту охорони здоров'я, який надасть всю необхідну інформацію щодо медичної допомоги", – каже вона.

Микичак пояснює, що за необхідності, сімейний лікар скерує до вас мобільну бригаду для взяття аналізів на COVID-19:

"Пацієнт не має самотужки шукати цю мобільну бригаду.

Організація виїзду мобільної бригади належить до функції сімейного лікаря.

Робота мобільної бригади оплачується Національною службою здоров'я України (НСЗУ)".


У разі якщо лікаря немає, або сімейний лікар відмовився викликати бригаду попри те, що ви маєте симптоми характерні для COVID-19, ви можете зателефонувати на регіональну гарячу лінію COVID-19.

Тоді бригаду викличе диспетчер цієї гарячої лінії.

"Такі гарячі лінії є в кожній області.

Ви можете отримати додаткову інформацію про конкретний телефон у вашій області на сайті COVID-19.gov.ua", – каже Микичак.

Вона уточнює, що результати тестування будуть повідомлені сімейному лікарю або особисто вам на той контакт, який ви залишите сімейній бригаді.

Якщо діагноз підтверджено

Якщо ви отримуєте ПЛР-позитивний тест, ваш лікар надасть вам рекомендації щодо самоізоляції.

"При легкому перебігу захворювання ви зможете лікуватись вдома.

Якщо перебіг захворювання потребує госпіталізації, то сімейний лікар має цю госпіталізацію організувати: лікар викликає "швидку" й пацієнта доставляють до лікарні, яка ма статус "ковідної лікарні".", – пояснює Ірина Микичак.

Вона уточнює, що критичні стани – це висока температура та утруднене дихання.

Такі критичні стани потребують виклику екстреної допомоги за номером 103:

"Бригада оцінить ваш стан та за необхідності відвезе до відповідної лікарні.

Пацієнт не організовує госпіталізацію самостійно.

У кожній області є особи-координатори, які мають забезпечити цю роботу".

Що входить в безоплатний пакет послуг лікування пацієнтів з COVID-19

За словами Ірини Микичак, це такі послуги:

  • тестування на COVID-19;
  • лабораторні та інструментальні дослідження;
  • медична допомога відповідно до галузевих стандартів;
  • киснева підтримка;
  • інтенсивна терапія включно зі штучною вентиляцією легень;
  • медикаментозна терапія та знеболення;
  • консультація лікарів усіх необхідних спеціальностей.

Всі ліки, які передбачені Національним протоколом COVID-19, включені до тарифів, за якими НСЗУ оплачує послуги лікарень.

"Лікування для пацієнта є безоплатним", – наголошує Микичак.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

Один з найважливіших для християн днів року. Благовіщення Пресвятої Богородиці: Історія і заборони свята

понеділок, 25 березень 2024, 6:15

25 березня за новим стилем (7 квітня - за старим) - Благовіщення Пресвятої Богородиці, яке належить до числа дванадесятих свят, тобто, найбільш значущих у житті Ісуса Христа і Богородиці. За Біблією, саме в цей день Архангел Гавриїл повідомив Діві Марі...

День Віри, Надії, Любові та Софії: Народні прикмети 17 вересня

неділя, 17 вересень 2023, 8:18

За новоюліанським календарем християни східного обряду України вперше святкують день ангела жінки на ім'я Віра, Любов, Надія і Софія. Ще минулого року цей день припадав на 30 вересня. Також в честь цього дня іменинницям обов'язково потрібно сходити в ц...