СОVID-19: Вчені виявили слабке місце у захисті коронавірусу від лікування

Вчені з Пітсбурзького університету в США виявили крихітну біологічну молекулу, яка повністю нейтралізує вірус SARS-CoV-2 (основу для китайського коронавірусу Covid-19). Про це повідомляється в статті, опублікованій в журналі Cell, передають Патріоти України.

Виявлена молекула - білкова сполука, яка десятикратно менше повнорозмірного антитіла, раніше застосованого для створення препарату Ab8 проти Covid-19.

Результати дослідження показали, що Ab8 вкрай ефективний у профілактиці та лікуванні інфекції SARS-CoV-2 (перевірено на мишах і хом'яках). Крихітний розмір молекули збільшує її здатність до дифузії в тканинах, що допомагає краще нейтралізувати вірус, а також дозволяє вводити Ab8 інгаляційним способом. Крім того, препарат не зв'язується безпосередньо з клітинами людини, що дозволяє мінімізувати негативні побічні ефекти.

Препарат був виявлений після закінчення швидкого аналізу ста мільярдів потенційних молекул, які можуть зв'язуватися з коронавірусним s-білком. Він, своєю чергою, бере участь в зараженні патогеном людської клітини. Коли білкове з'єднання зливається з частиною імуноглобуліну, утворюючи Ab8, то воно набуває функції повнорозмірного антитіла.

Хіти тижня. Україна може втратити до 100 млрд: Рішення парламенту може обвалити цілу галузь економіки