Стало відомо, скільки українців дивляться російське телебачення (опитування)

Респонденти роблять це, аби дізнатися, що російські ЗМІ розповідають про Україну, отримати новини про події в Росії чи дістати «альтернативну» точку зору.

17% опитаних громадян України користуються російськими засобами масової інформації. Про це під час прес-конференції повідомила заступниця керівниці «Медійної програми в Україні» Оксана Майдан, презентуючи результати соціологічного опитування «Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів медіа у 2020 році», передають Патріоти України з посиланням на УНІАН.

«Користування російськими ЗМІ. Ставили два питання: чи ви особисто користуєтеся і чи ви знаєте людей з вашого оточення, які користуються російськими ЗМІ», - пояснила вона.

Так, згідно з даними опитування, зросла кількість тих, хто особисто користується цими ЗМІ. «17% у 2020 році проти 13-ти у 2019-му. А ось користування когось із вашого оточення в межах статистичної похибки впало: 28% цього року і 30 було у 2019 році», - розповіла Майдан.

Навіщо українці дивляться російське телебачення

Людей також запитували, чому вони користуються російськими ЗМІ. «Тут лідери, так би мовити, думок, є – дізнатися, що російські ЗМІ розповідають про Україну, - 29%; отримати новини з Росії, що ж там відбувається в Росії, - 28%. І дістати альтернативну, якусь іншу точку зору – 25%», - розповіла Майдан.

Основним джерелом для споживання російських ЗМІ є супутникове телебачення і YouТube.

«Довіра до російських ЗМІ: якщо подивитися в загальному, то вона зросла», - зауважила Майдан і додала, що найбільшу довіру мають друковані видання, - 52% проти 13% минулого року; на другому місці радіо – 43% довіри проти 16% минулого року; далі йдуть соцмережі – 35% порівняно з 19% минулого року; телеканали – 28% проти 24%; новинні інтернет-сайти – 25% проти 20%.

Як проводилося опитування

Дослідження «Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів медіа у 2020 році» було виконано соціологічною компанією InMind на замовлення міжнародної неприбуткової організації Internews, що реалізує «Медійну програму в Україні» за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Основна мета дослідження - вивчити звички українців, що стосуються споживання медіа, а також їхню довіру до медіа, оцінити рівень медіаграмотності та обізнаність населення щодо впровадження реформ в Україні.

У липні-серпні представники InMind опитали 4 тис. респондентів від 18 до 65 років у 12 областях України. Похибка вибірки не перевищує 2,5%.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

Хіти тижня. Історії заробітчан: Українка порівняла умови роботи в Польщі та Естонії (фото)

п’ятниця, 5 березень 2021, 3:00

Дівчина переконана, якби в Україні була така зарплата, то не їхала б на заробітки. Марина Горбацька з селища Котельва Полтавської області була на заробітках у двох країнах - Польщі та Естонії. У першій працювала на меблевій фабриці, в другій - на фабри...

Резонанс тижня. На Росії померла зірка фільму "Ворошиловський стрілок"

п’ятниця, 5 березень 2021, 0:10

Голоднов зіграв яскраві ролі в таких фільмах, як "Ворошиловський стрілок" (1999), "Шериф" (2010) і "Танкісти своїх не кидають" (2013). На 73-му році життя помер актор В'ячеслав Голоднов, який грав у відомому фільмі "Ворошиловський стрілок". Про трагічн...