Стародавня зірка розкрила вченим секрети появи Всесвіту

Вчені з обсерваторії Keck виявили в складі стародавньої зірки J0815+4729 в сузір'ї Рись кисень, який був створений не в момент Великого вибуху, а після, в результаті реакцій ядерного синтезу.

"Завдяки зірці, розташованій в наших околицях, ми змогли зазирнути в минуле. Чекаємо нових даних, які дозволять краще зрозуміти, як кисень і інші елементи наповнили молодий Всесвіт", - заявив працівник обсерваторії Джон О'Міра, передають Патріоти України з посиланням на The Astrophysical Journal Letters.

Відзначається, що кисень є, зокрема, основним компонентом земної кори, але не існував у Всесвіті після Великого вибуху, а став з'являтися пізніше.

"Склад зірки вказує, що вона сформувалася через кілька мільйонів років після Великого вибуху, можливо, з матеріалу, викинутого першими надновими Чумацького Шляху", - пояснив автор дослідження з Канарського інституту астрофізики Хонай Гонсалес.

Вчені назвали збагачену киснем зірку J0815+4729 "унікальною" і припустили, що вона була створена першими надновими.

Змушений був ночувати на вулиці: У Тернополі жінка не пустила чоловіка-"заробітчанина" додому на самоізоляцію (відео)