Стародавня зірка розкрила вченим секрети появи Всесвіту

Вчені з обсерваторії Keck виявили в складі стародавньої зірки J0815+4729 в сузір'ї Рись кисень, який був створений не в момент Великого вибуху, а після, в результаті реакцій ядерного синтезу.

"Завдяки зірці, розташованій в наших околицях, ми змогли зазирнути в минуле. Чекаємо нових даних, які дозволять краще зрозуміти, як кисень і інші елементи наповнили молодий Всесвіт", - заявив працівник обсерваторії Джон О'Міра, передають Патріоти України з посиланням на The Astrophysical Journal Letters.

Відзначається, що кисень є, зокрема, основним компонентом земної кори, але не існував у Всесвіті після Великого вибуху, а став з'являтися пізніше.

"Склад зірки вказує, що вона сформувалася через кілька мільйонів років після Великого вибуху, можливо, з матеріалу, викинутого першими надновими Чумацького Шляху", - пояснив автор дослідження з Канарського інституту астрофізики Хонай Гонсалес.

Вчені назвали збагачену киснем зірку J0815+4729 "унікальною" і припустили, що вона була створена першими надновими.

З архіву ПУ. Кухня літа: Рецепти швидких, смачних та простих страв з кабачків

п’ятниця, 15 липень 2022, 23:55

Страви з кабачків – це те, без чого важко уявити собі літо! Цей овоч дуже універсальний – з кабачків можна готувати перші, другі страви та закуски. Рецепти з кабачками дуже прості у приготуванні, то ж з ними впорається будь-хто. Окрім своїх корисних вл...

З архіву ПУ. "Потому что нельзя быть красивой такой": На сервісі знайомств заблокували акаунт моделі через "занадто привабливі" фото

понеділок, 7 березень 2022, 23:55

Додаток Tinder знову опинився в центрі скандалу через свою занадто жорстку політику щодо розміщуваних знімків.