"Поки йде розслідування, нам нічого зрозумілого не говорять. Думаю, вони і не стануть шукати істину, а винуватим призначать того, хто загинув. Це кращий вихід в усі часи (і при СРСР теж так було): навіщо тривожити людей на землі, нехай буде винен загиблий. Але я переконаний, що загибель цього Ан-26 – не просто відмова двигуна або помилка пілота, а наслідок системних кадрових помилок", – сказав Шевченко.
Полковник пояснив, що цивільного пілота не можна допускати до навчання військових льотчиків. "У сфері військової авіації мають бути керівники з авіаційних структур, які пройшли всі етапи військового льотного керівника, командували ескадрильєю, полком, бригадою. Тоді люди знають ціну льотної події. У всіх інших військовослужбовців (ППО, інженери та інше) такий досвід відсутній. Тому я вважаю, винні не тільки люди, які безпосередньо випускали літак в навчальний політ, але і ті, які підписали і завізували наказ про призначення Олександра Туринського на посаду начальника ХНУВС (Харківського національного університету внутрішніх справ", – підкреслив Шевченко.
14 вересня за новим церковним календарем (27 вересня за старим) - Воздвиження Хреста Господнього, нагадують Патріоти України. Свято пов'язане з ім'ям рівноапостольної Олени, матір'ю імператора Костянтина, яка, згідно з церковним переказом, відшукала Хр...
Різдво Пресвятої Богородиці віруючі за новим стилем відзначають 8 вересня. І цей день вважається дуже сильним енергетично, а молитви мають особливу потужність. За однією з традицій жінки, у яких немає дітей, накривають святковий стіл і запрошують бідни...