У Польщі розробляють три версії компактного вітчизняного електромобіля

Польський електричний автомобіль буде створений у співпраці з німецькою компанією EDAG Engineering, яка має філії на території Польщі.

Компанія ElectroMobility Poland розроблятиме три версії компактного польського електричного автомобіля, - заявив президент компанії Петро Заремба. Він додав, що робота над проектом буде тривати більше трьох років, а перші електричні автомобілі повинні з'явитися приблизно через 4 годa, передають Патріоти України з посиланням на «Польське радіо».

Глава ElectroMobility Poland уточнив, що компанія має намір розробити три версії автомобіля в популярному C-сегменті. Всі вони будуть побудовані на загальній платформі, щоб мінімізувати витрати. Відповідно до класифікації Європейської економічної комісії, С-сегмент - це європейський нижчий середній клас, «гольф-клас».

Польський електричний автомобіль буде створений у співпраці з німецькою компанією EDAG Engineering, яка має філії на території Польщі.

Як сказала глава ElectroMobility Poland, «вибір іноземного партнера був продиктований відсутністю польського суб'єкта, який би володів усіма навичками, необхідними для створення електричного автомобіля». «У зв'язку з цим ми самостійно працювали над бізнес-концепцією проекту, але нам були потрібні партнери, які мають досвід роботи на кожному з етапів створення машини», - додав він.

Завод з виробництва польських електромобілів обійдеться в 2 мільярди злотих, [більше 450 мільйонів євро], - сказав президент компанії ElectroMobility Poland. Будівництво триватиме від 2 до 3 років.

«На рубежі 2022 і 2023 років ми запустимо масове виробництво польських електричних автомобілів», - пообіцяв Петро Заремба. Він додав, що «спочатку з конвеєра буде сходити 100 тисяч автомобілів на рік, в кінцевому підсумку завод буде виробляти 200 тисяч автомобілів в декількох сегментах».

За його словами, «ціна електромобілів, які доступні зараз на автомобільному ринку, є основним бар'єром для статистичного Ковальського». Він звернув увагу, що ситуація стрімко змінюється. «Сукупна вартість володіння автомобілем, яка включає в себе вартість покупки, палива, обслуговування, запчастин, в разі електричного автомобіля через кілька років буде нижче, ніж автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння», - пояснив Петро Заремба.

Президент ElectroMobility Poland висловив надію, що після перших кількох років виробництва, після створення бренду, компанія зможе вийти за межі Польщі.

Компанія є одним з елементів плану розвитку сектора електромобільності, включеного до Стратегії відповідального розвитку або, як її ще називають, «план Моравецкій». Відповідно до цієї стратегії, одними з пріоритетів нинішнього уряду є реіндустріалізація і розвиток інноваційних компаній.

Відповідно до цієї стратегії, до 2025 року по польських дорогах буде їздити 1 млн електромобілів. У свою чергу, розвиток електромобілів спричинить за собою розвиток інноваційної промисловості та електромереж.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

Провідна неділя 2025 року: Прикмети та традиції, що треба знати про радоницю

неділя, 27 квітень 2025, 0:10

Провідна або поминальна неділя, проводи, провідки, гробки, опроводи, радониця, дарна неділя, радниця, Томина неділя – все це назви однієї і тої ж традиції – згадувати душі померлих в першій після Великодня недільний день. Провідна неділя 2025 року у хр...

Світла середа 2025: Традиції і заборони третього дня після Великодня

середа, 23 квітень 2025, 7:40

Після Великодня почалася Світла седмиця. Кожен день цього тижня має свої традиції. Цьогоріч 23 квітня східні та західні християни разом відзначають Світлу середу. Про традиції третього дня Світлої седмиці переказують Патріоти України. Далі - мовою ориг...